כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

הופעות בינלאומיותסיקור הופעות
כולל וידאו

הראפר NLE Choppa שוב בארץ הקודש

הראפר NLE Choppa הופיע השבוע במועדון האומן 17, היינו שם!

הראפר האמריקאי NLE CHOPPA , אושיית רשת וזמר, פרץ לתודעה בשנת 2019 עם הסינגל "Flow Shotta" שזכה במהרה לתואר פלטיניום מטעם איגוד תעשיית ההקלטות האמריקאי. הסינגל הגיע בשיאו למקום ה-36 במצעד הבילבורד הוט 100, ואילו, אלבום הבכורה שלו, הנושא את שם השיר "Flow Shotta" יצא לאור בשנת 2020 והגיע למקום העשירי והמכובד במצעד הבילבורד 200.

את הסטייל של NLE CHOPPA ניתן לתאר כ ״פרוע ועצבני״, לצד זאת,  הראפר בעל יכולת פנומנלית לחבר שירה מלודית לצד ביטים כבדים בו זמנית ודוגמה מצוינת לכך מובאת בשיר ״Flow Shotta״.

מגזין מוזיקת ההיפ ההופ האמריקאי XXL הכתיר את NLE CHOPPA לאחד היוצרים הצעירים והבולטים בשנת 2020 והכריז כי ברייסון לשון פוטס, הידוע גם בשם הבמה NLE CHOPPA עתיד להיות אחד מהדמויות המבטיחות, הבועטות והמצליחות של סצנת ההיפ הופ והראפ בשנים הקרובות.  

 נכון לחודש אוקטובר 2021 CHOPPANLE  צבר למעלה ממיליארד השמעות בפלטפורמות הסטרימניג, מיליוני משתמשים עוקבים אחריו ברשתות החברתיות ובאמתחתו שיתופי פעולה מוסיקליים משובחים עם אמני היפ הופ וראפ מצליחים בקנה מידה עולמי, כמו, LIL BABY, POLO G, ICE SPICE, BLUEFACE, RODDY RICH ועוד רבים וטובים.

ממש לאחרונה, ב14 לאפריל, השיק הראפר את אלבומו השני, cottonwood 2.

לאחר ההצלחה של שתי הופעות שהיו סולד אאוט בקיץ שעבר ולאור הביקוש הגובר, הראפר האמריקאי NLE CHOPPA יופיע בתל אביב זו הפעם השנייה.

ערב רביעי בדרום תל אביב, השעה שמונה בערב וברחוב סלמה פינת שלבים נראים עשרות ילדים/ות ובני נוער הממתינים בתור ארוך מאוד המוביל לכניסה למועדון "האומן 17".

שאגות, צרחות והיסטריה כבר בכניסה וברחבה הגדולה מלא ילדים, נערים/ות קופצים בטירוף למרות שטרם התחילו ההופעות בכלל. ניצפו גם מעט הורים שבאו על תקן המלווים. ואפילו מירי בוהדנה יחד עם בנה. להערכתי יש גם 800 בני נוער (קופצניים, אנרגטיים ונלהבים מאוד).

NLE Choppa באומן 17. צילום יניב לוי
NLE Choppa באומן 17. צילום יניב לוי
NLE Choppa באומן 17. צילום יניב לוי
NLE Choppa באומן 17. צילום יניב לוי
NLE Choppa באומן 17. צילום יניב לוי
NLE Choppa באומן 17. צילום יניב לוי

זהו מופע ראפ/ היפ הופ המלווה בדי. ג'יי שמתקלט ומשלהב את הקהל. האורח הראשון, יובל (דודא). ראפר אשדודי מצליח שממש לאחרונה השיק אלבום בכורה ומופע סולד אאוט.  הקהל מעניק לדודא אהבה מטורפת והוא מצטרף אליהם לרחבה ויוצר מעגל גדול, מבקש מכולם להתכופף, לקום איתו בהדרגה ולקפןץ בשיגעון. סט להיטיו מדוקלמים מילה במילה. אתנחתא קלילה והנה סטפן לגר (כוכב בפני עצמו והוא משלנו) מתקבל כאן בתשואות וחמימות רבה. סטפן מרקד וכובש, נותן לנו ממיטב להיטיו וזוהי הופעת חימום אחת היפות שנכחתי בהן.

א-נ-לי, א-נ-לי, א-נ-לי . קהל הצעירים כאן כבר לא יכול להמתין יותר וכמה דקות והכוכב האמריקאי יעלה כאן על הבמה של "האומן 17". עוצמות הבסים, קפיצות הבלתי נפסקות בהחלט יצרו מחזה נדיר של בני עשרה שמטורפים על הז'אנר. תופעה שמתחזקת מרגע לרגע . ההיפ הופ/ראפ שולט ובגדול.

אנלי צ'ופה המלווה בצוותו עולים בסערה והמועדון עולה בלהבות. יחד עם לוק כובש של ילד וסטייל בשיא המגניבות, מקפץ הראפר, רוקד וגם הוא נהנה מכל רגע.

טלפונים שלופים שמצלמים ומתעדים ללא הפסקה, קהל שצורח את המילים של כל השירים, חיוכים, ריקודים והמון ריגושים. למרות הדוחק ורצון הנערים להגיע כמה שיותר קרוב לבמה, מתחזקים אנשי האבטחה ועוזרים במקרה שנראית תשישות או דחיפות.

היו אלו 50 דקות של שכרון חושים. לראשונה זכיתי לראות בלייב, מאות ילדים שמשוגעים על הסצנה וההורים שמפרגנים ובאו איתם לחוויה. ואיך אפשר בלי הביצוע ללהיט ההיסטרי של הזמר, Shotta Flow  (359 מיליון צפיות ביוטיוב !!!!!) וברקע נצנוצי הניידים המהבהבים שמעניקים רגע שיא בהופעה.

גם Slut Me Out  היה משלהב ומרענן. איזו אהבה מטורפת מקבל כאן הראפר האמריקאי בן ה20. זה ממש לא מובן מאליו. וברוח התקופה של הסטוריז והטיק טוק של ה48 שעות האחרונות, נראה אנלי שמפרגן לקבוצת ילדים שחיכתה לו ליד המלון התל אביבי או כשהיה בעזריאלי ושיתף משם את הנערים שרצו אחריו. וגם רצו אחריו כשהגיע עם הוואן למועדון.

מחר כבר יופיע הראפר בפראג ומייד אחרי בדובאי. ואיזה כיף לנו שכיבד ובא בשנית לארצנו הקטנטונת. יו ! יו מן ! יו  ! ריספקט ברו. ונתראה כאן שוב. הלוואי.

 

Yaniv Levi

יניב לוי, ילד אור הירח מאז ומתמיד, נשוי לשרית. הכרותנו ב1996 היתה סביב האהבה לאביב גפן. אבא ל3 בנים, נושם וחי הופעות ומוסיקה ישראלית. מבת ים

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא