כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנה
כולל וידאו

מרטן דבולדרה – Warhaus סולן Balthazar חוזר לתל אביב

סולנה של להקת האינדי הבלגית Balthazar חוזר למועדון בארבי בעקבות אלבומו ופרויקט הסולו המוזיקלי שלו - Warhaus, כל הפרטים

נסיך הפיתוי המר-מתוק מרטן דבולדרה, סולנה של להקת האינדי הבלגי Balthazar מגיע להופעת הביכורים שלו בתל אביב.

המופע של דבולדרה יתקיים בעקבות אלבום הסולו שלו – Warhaus אשר יצא בשנת 2017, אלבום אותו ניתן להגדיר כאהבה – תשוקה – ריקוד רומנטי. מיתרים מפתים, קולות חושניים, פזמונים מידיים וניגודיות בוגדנית בין צורה לתוכן מלווים את החקר הרגשי בהפקות הסאונד הסנטימנטליות קולנועיות של דבולדרה – מתח מושתק In. פרצי רעש Out.

Warhaus הוא כל מה שתמיד התגעגעתם אליו כל כך אצל לאונרד כהן של  חמישה עשורים אחורה – מילים שרוקדות באלגנטיות עם צער, מתגוששות עם תשוקה. אסתטיקה מוזיקלית שמשחזרת מצב רוח ואקוסטיקה של פילם נואר בשחור-לבן, עם סאונד,הפקה ושירים בצבעים של וואלס חושני והיפנוטי.

 

לצד האלבום המיתי הזה הספיק מרטן להשיק בשנה החולפת אלבום נוסף שלבטח ימצא את מקומו במופע.

 

קצת יותר משנה עברה מאז ההופעה האלמותית של Balthazar בתל אביב. מרטן (אקא לאונרד כהן של המילניאז'), ישוב למועדון הבארבי מלווה בהרכב חשמלי מלא להופעה שהיא תשוקה. תדאגו להיות שם ולהתמסר – רצוי עם כוס של יין.

על הבאתו לתל אביב אמונות קבוצות ההפקות יילו בריק ואן פקטוריאל עם מועדון בארבי. 17 למאי 2023. מחירי הכרטיסים ינועו בין 170 ל-190 ש"ח

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא