כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנהחדשות מקומיות

נבחר השיר שתבצע נועה קירל לאירוויזיון – UNICORN

הבעיה היחידה שנותרה לגביו היא כי הוא יושק בפומבי רק בעוד חודשיים...

נקבע השיר הישראלי לתחרות אירוויזיון 2023 – שמו UNICORN ומי שתבצע אותו היא נועה קירל.

הליך הכתיבה של השיר החל בפנייה של קירל ליוצרים שונים על פי בחירתה, במסגרת החופש האמנותי שניתן לה בידי התאגיד בעניין. נועה הייתה מעורבת בכתיבת כמה שירים, ולבסוף בחרה את השיר שאיתו תייצג את המדינה. את השיר יצרו : דורון מדלי, מאי ספדיה, יינון יהל ונועה קירל.

לפני שעה קלה נתן התאגיד את ברכתו לשיר הנבחר, לאחר שווידא שהוא עומד בנהלי ה-EBU, איגוד השידור האירופי.

כך עופרי גופר, מנהל תחנות המוסיקה של כאן ויו"ר ועדת בחירת האמן – "אנחנו שמחים מאוד מהשיר שאותו נועה והצוות שלה בחרו. ניסיונה המקצועי והיכולת שלה לזהות את השיר הטוב ביותר איתו היא תוכל לנצח – ניכרים בבחירתה המעולה."

כך נועה קירל – "אני מאד מתרגשת מהבחירה של השיר, הבחירה היא בעצם הצעד המשמעותי הראשון שמסמן את האירוויזיון במאי, כתבנו שיר, שאותי אישית מרגש בכל פעם כשאני שרה או שומעת אותו, ואני לא יכולה כבר לחכות עד שתשמעו את השיר"

השיר ייחשף לראשונה בעוד כחודשיים בערב שידורים חגיגי בפלטפורמות השונות של כאן.

האירוויזיון ישודר בכאן 11 בתשעה (חצי גמר ראשון), באחד-עשר (חצי גמר שני) ובשלושה-עשר במאי (גמר), ועוד לפני כן, בעוד כשבועיים, ב-31.1.23 תהיה ההגרלה בליברפול, שבה ייקבע באיזה חצי גמר, הראשון או השני, תשתתף נועה.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא