כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנה
כולל וידאו

הראפר טראוויס סקוט מגיע לישראל

הראפר האייקוני מגיע להופעה חד פעמית בלייב פארק ראשון לציון בתאריך 14 במרץ 2023, מכירת כרטיסים החלה

טראוויס סקוט, הראפר ואייקון ההיפ הופ ומהאמנים המובילים בעולם המוזיקה יגיע לישראל, בפעם הראשונה בקריירה הענפה שלו, להופעה אחת בלבד בלייב פארק ראשון לציון  בתאריך 14 במרץ 2023. לישראל הוא מגיע עם שורת להיטי ענק כמו Mode Sicko , במקביל Antidote ו Goosebumps, Highest in the Room ללהיטים עכשווים שחורכים את המצעדים בימים אלה, Down in Atlanta  עם פארל וויליאמס, Arms Open עם סזה ושיתופי פעולה באלבומיהם האחרונים של מפיק העל Metrobooming ושל דרייק ו Savage 21 .

לפני שלוש שנים יצא לאור סרט דוקומנטרי – טרוויס סקוט – Look Mom I Can Fly העוקב אחר פעילותו. כזכור לפני שנה התרחש אסון בהופעתו במסגרת פסטיבל Astroworld בטקסס כאשר שמונה מהצופים מצאו את מותם בעקבות לחץ פיזי שנוצר על מתחם קדמת הבמה. טראוויס שהבחין בהתרחשות עצר את המופע וקרא למאבטחים לחלץ את הקהל מהמצוקה.

כאמור, המופע , בהפקת לייב ניישן ישראל : גיא בסר ושי מור יוסף , הוא חלק ממערכו שיתוף הפעולה האזורי של נציגויות לייב ניישן בטריטוריות המזרח התיכון והפעם עם ערב הסעודית ודובאי.

מכירת הכרטיסים:
הרשמה למכירה מוקדמת נפתחה כעת בלינק – www.traviscottisrael.com
מכירה מוקדמת לנרשמים בלבד תפתח בשעה חמש וחצי אחה"צ היום. מכירה לקהל הרחב תפתח בשעה שש באתר מסטר טיקט https://9964.co.il/travisscott

מחירי הכרטיסים:
₪ 850 A גולדן
גולדן B 790 שח
דשא 380

ההפקה מבקשת להדגיש : מכירת הכרטיסים היא באתר Tickermaster בלבד. הימנעו מרכישה באתרים אחרים !!

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא