כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנה
כולל וידאו

הזמר הארגנטינאי אלחנדרו לרנר חוזר לישראל

אלחנדרו לרנר יקיים הופעה במועדון רדינג 3 בנמל תל אביב

אלחנדרו לרנר, היוצר והזמר הארגנטינאי המפורסם, חוזר לישראל במסגרת סבב הופעות לציון 40 שנות יצירה. בחודש מרץ 2023 הוא יגיע אלינו לשתי הופעות בתל אביב (17.3, 18.3), בהן יבצע את מיטב הלהיטים שלו. הפעם יגיע לרנר עם המופע החדש שלו, ״Lerner 4D – A Tu Lado״, מלווה ב-3 נגנים על הבמה.

 לרנר הינו אחד האומנים הידועים והמוערכים ביותר בקרב הקהילות דוברות הספרדית בעולם כולו. שיריו הפכו לאבני דרך במוזיקה הלטינית ובין השאר כיכבו בפתיחים של טלנובלות ותכניות טלוויזיה רבות בהן שיר הפתיחה בטלנובלות "אלופים", "משפחת פיירו" ועוד.

 לאורך הקריירה המפוארת שלו שיתף פעולה עם אומנים כמו מרסדס סוסה, סנטנה, לואיס מיגל, ואפילו Air Supply. מהזווית הישראלית – לרנר עבד עם פבלו רוזנברג ("רישיון כדי לעוף") וגידי גוב ולאחרונה אף עם עידן רייכל, עמו הוציא השנה שיר לזכר הפיגוע בשגרירות ישראל בארגנטינה בשנת 1992. 

 על הבאתו של אלחנדרו לרנר לישראל אחראיים יאיר דורי ופנטגרמה הפקות, בשיתוף פעולה ראשון. מכירת הכרטיסים החלה, מחיר הכרטיסים בין 299-399 ש"ח.

 כרטיסים ב"לאן": https://tinyurl.com/lernertlv 

אלחנדרו עם פבלו רוזנברג ועידן רייכל

אלחנדרו ופבלו

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא