כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

סטלוס ואורן חן מארחים את מאור גמליאל – תתעוררי‎‎

מחזירים עטרה ליושנה? איחוד מחדש לצמד הימתיכוני הוותיק עם אירוח של זמר צעיר בשיר חדש ורקיד – תתעוררי

וותיקי המועדונים הימתיכוניים מכירים היטב את הצמד של שמעון "סטלוס" מזרחי ואורן "חן" מחלבני, שני זמרים בסוגה הימתיכונית אשר נפגשו יחדיו לפני למעלה משני עשורים בהופעה ימתיכונית בהנחייתו של ירון אילן באשדוד ומאז פעלו כצמד ואף הספיקו להשיק עשרה אלבומים משותפים כשהם מתמחים בביצועי מחווה ללהיטים מוכרים לצד שירים מקוריים, עד שנת 2012 לא היה אירוע בעל נופך ימתיכוני בו לא הושמעו שיריהם ולא היה מועדון ימתיכוני שלא אירח אותם להופעות.

כעת, לאחר תקופה ארוכה במהלכה כל אחד מהם פנה לעיסוקיו הם חוזרים ומאחדים בשנה החולפת כוחות, חוזרים להרקיד קהלים רבים והבוקר הם משיקים שיר חדש – "תתעוררי" אשר נכתב והולחן על ידי רפאל בסקון, יגל אושרי ודורון אלימלך שגם הפיקו מוזיקלית.

על חזרתם ל"שוק המופעים" כצמד והשתלבות בעולם הרשתות החברתיות שהפך כפריט חובה לכל אמן המכבד את עצמו הם אומרים לפני מספר ימים – "למעלה מ-20 שנים שאנחנו משמחים אתכם על הבמות, בחתונות ואירועים עם השילוב הכל כך אהוב של יוון ומזרח תיכון ישראלי. הדבר שאנחנו הכי אוהבים זה להרגיש אתכם, לשמוע אתכם ולראות אתכם שרים איתנו. עד היום קצת נמנענו מלהכנס לעולם הרשתות החברתיות בדיוק מהסיבות הנ״ל אבל גם מבינים כמה חשוב לכם שיהיה לכם מקום לדבר איתנו, לשאול שאלות וגם לתייג בסטורי. אז הינה זה קורה… עמוד האינסטגרם הרישמי שלנו יוצא לדרך. תשתפו, תתייגו, תפנו אלינו, אבל הכי חשוב תבואו להתרגש ולשמוח איתנו❤️"

בשיר החדש במסגרתו הם מארחים את הזמר וכוכב הרשת הצעיר מאור גמליאל מרעננים סטלוס ואורן חן את הוייב הימתיכוני הוותיק והמוכר שהפך לסמל המסחרי שלהם, מקצב רקיד לצד צלילים המקבלים השראתם מאיי יוון העוטפים סיפור קליל של אהבה. האם בכוונת הצמד לחזור ולכבוש את רחבות המועדונים בהם שולטים כיום בני הדור המאוד צעיר בז'אנר? ימים יגידו.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא