כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

דריה ורד – בואי הביתה

המוזיקאית דריה ורד משיקה שיר חדש – "בואי הביתה", האזינו

דריה ורד היא מוזיקאית בהפסקות אשר החלה את מסלולה המוזיקלי בבית הוריה בנגינה על הפסנתר ובשירת ג'אז.  בימים אלו היא עושה את דרכה לקראת השקת אלבום חדש – "מאלפת את עצמי" עם שירים פרי עטה והלחנתה בהפקתו המוזיקלית של אדם בן אמיתי. השיר החדש – "בואי הביתה" מבקש ליצוק לחלוחית על תקופת יצירה "יבשה" בה לא התעסקה במוזיקה.

כך דריה עם יציאת השיר החדש – "השיר "בואי הביתה" נכתב בסיזיפיות ולאחר תקופת "יובש" ארוכה וריקה ומתוך מטרה ברורה- לכתוב, לרפא ולהוציא את כל השנים שלא נכתבו. שיר נדודים, שיר אהבה, שיר על הפיצול וההכרה שבחוסר השלמות, שיר על המאבק העיקש על החיפוש העצמי. ״כשהפסקתי לשתות וחזרתי לכתוב, לא הייתה לי ברירה אלא להתחיל ולראות גם את השריטות והסדקים שנפערו בי, הזמן, משאיר כל מיני סוגים של סימנים חלקם אולי מחמיאים וחלקם גם קצת פחות. בשער אני מספרת על הקרעים וההשלמות, על המאבקים הפנימיים הסוערים בין הרצון לרוץ\לעוף לבין המגנט ששואב אותי בחזרה הביתה- לנחלה. השיר מלווה אותי בהתנגשות היומיומית  בין הבפנים לבחוץ. בין מה שהייתי רוצה להיות, הפנטזיות והחלומות הגדולים, לבין מה שאני במציאות. בין הרצון להיות בתנועה, בנדודים בפראות לבין האהבה והחום המחבק של הבית. גם כאן, כמו בסוף כל מסע אני בסוף כמו מגנט חוזרת הביתה. אל עצמי, אל אהובי והדברים המוכרים. שם המנוע שלי להמשך המאבק על החלומות."

דריה ורד תציין את השקת האלבום החדש "מאלפת את עצמי" במופע שיתקיים בתאריך 23 בינואר 2023 במועדון האוזן בתל אביב.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא