כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

תמר אופיר מארחת את ואלרי חמאתי – מחכה

מתוך המופע של תמר אופיר במהלכו היא אירחה את ואלרי חמאתי - "מחכה", האזינו, צפו

בתאריך 9 בנובמבר הופיעה הזמרת היוצרת תמר אופיר בתיאטרון תמונע, במהלך המופע היא אירחה לצידה את הזמרת יוצאת הריאליטי ואלרי חמאתי והשתיים בצעו את השיר "מחכה" שמילותיו נכתבו בידי הזמרת ריטה והוא הולחן על ידי המוזיקאי עידן רייכל. תמר וואלרי שרו את השיר בדואט דו לשוני בעברית וערבית ויצקו לתוכו נופך רגשי מסוג אחר.

כך תמר עם שחרור התיעוד מהמופע – "כשהצעתי לואלרי להתארח אצלי בהופעה היה לי ברור שאני רוצה שנשיר ביחד בערבית ועברית. אני לא מתיימרת לשנות את העולם, או כמו מלכת היופי להבטיח להביא שלום עולמי, בלי קשר לפוליטיקה או דת.. רק רוצה לנצל את הבמה הפרטית שלי כדי לתת תקווה. לספר על חברות אמת חוצת מגזרים ודעות. בחורה מבית דתי-לאומי וערבייה נוצרייה שלולא המוסיקה המופלאה כנראה שדרכנו מעולם לא היו מצטלבות. קצוות שונים שהתחברו לשרשרת מרהיבה שזוהרת למרחקים.. שרות יחד, בשתי שפות ולב חשוף, את האמונה שהטוב עוד מחכה. את התקווה שבוערת בכל אחד מאיתנו שיום אחד נוכל לראות האחד את השני פשוט כאדם. בלי תיוגים.. בלי כותרות.. אדם לאדם. נשמה לנשמה. תודה אהובתי, על המילים היפות שכתבת בערבית ועל הזכות לחלוק איתך במה ולשלוח את החברות האמיצה שלנו לעולם בחוץ. בכל ליבי מאמינה שזה יבוא. כמו שהטבע רגיל.. להיות שלם עם עצמו ❤️"

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא