כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

פול טראנק – קדימה לאותו מקום

חברי להקת פול טראנק משחררים את השיר "קדימה לאותו מקום" מהאלבום "ממותה" בגרסת לייב, צפו

האלבום "ממותה" של להקת פול טראנק יצא לאור בפברואר 2022. אלבום אשר הוקדש לזכרו של סמ"ר סייף ביסאם המנוח אשר שירת לצידו של גל ניסמן בסיירת אגוז ונהרג במהלך התקלות עם מחבלים בדרום רצועת עזה בתאריך 9 באפריל 2008.

כעת משיק גל ניסמן יחד עם חברי הלהקה גרסה חייה לשיר שהוקדש במיוחד לאירוע הטראומתי והנוראי – "קדימה לאותו מקום" לעובדה שגל חוזר לאירוע הנוראי מידי יום ביומו, המחשבות לא עוזבות אותו והתובנות למשמעות החיים חורכות את נשמתו, מה באמת חשוב בחיים.

אז מדוע השיר יוצא כעת בליווי של מקהלה? כך גל ניסמן על השיר האלבום והביצוע הנוכחי – "כל מי שהיה בהופעה מאז צאת האלבום שמע אותי אומר על הבמה שיש שיר אחד באלבום שהוא בעיני הכי טוב וגם הכי אהוב עליי. קדימה לאותו מקום. כשהתחלנו להופיע עם האלבום ראיתי מה קורה עם השיר בלייב והבנתי שלביצוע של האלבום יש איזה מימד מפוספס של מה קורה כשהרבה אנשים שרים ביחד. החלטנו להרים לו ביצוע לייב באולפן יחד עם עוד 40 זמרים וזמרות ואני מאושר שהשיר זכה לביצוע הזה. תודה לכל הצוות שעסק במלאכת הקליפ וההפקה. קדימה לאותו מקום."

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא