כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

פס קול שבועי
כולל וידאו

שירן אברהם – Junkyard Live Set

התשובה של שירן אברהם לתופעת הטייני דסק על חלופותיו - Junkyard Live Set, צפו והאזינו

את שירן אברהם פגשנו לפני מספר שנים כאשר יצאה עם הלהיט – " Zehere" ולאחריו עם הלהיט – "Yatim", הגדרתי אותה אז כך – שירן אברהם לוקחת את שורשיה התימניים ורוקחת אותם במסע תבלינים הנע בין סמטאות הארלם, הררי תימן ורחובות תל אביב. מאז היא הספיקה להופיע עם עידן רייכל ואף להשיק שני אלבומי סולו.

במקביל להשתתפותה בפסטיבל החשיפה הבינלאומית בחודש שעבר מגישה שירן את התשובה שלה לתופעת המופעים בתצורת טייני דסק הגלובלית שכבר הפכה למודל לשלל מופעי אינטרנט מוסרטים. המופע של שירן הקרוי חצר הגרוטאות הוא סשן בן 17 דקות הכולל בביצוע חי ארבעה משיריה, החל מהחומרים החדשים ועד הנגיעה באלבום הבכורה שלה, מעין מסע מוזיקלי דרך סגנונות שונים בהם שרה שירן במסלולה המוזיקלי.

הסשן שתועד עבור פלטפורמת היוטיוב הוקלט במקביל גם למיני אלבום במחנה הלהקות. כל שעליכם.ן לעשות הוא לצפות ולהאזין.

וכמובן אלבום האולפן שיצא בקיץ האחרון

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא