כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

יובל גלבוע – There's No Place Like My Lovely Home

המוזיקאי יובל גלבוע משיק קליפ לשיר - There's No Place Like My Lovely Home מתוך אלבומו - The Cameria of Yuval Gilboa, האזינו

יובל גלבוע הוא מלחין, מנצח, גיטריסט וזמר יוצר רב-לשוני. אשר החל את דרכו המוזיקלית כנגן גיטרה, מעבד וכותב במספר להקות ופרויקטים. לאחר שחרורו מהצבא, התאהב במוזיקת הפולקלור כששמע תקליטים מכל רחבי תבל. בהשראה הזו החל להתנסות ולתרגם את שיריו על מנת להעניק להם אופי ומצלול שונה. תוך כדי תהליך הכתיבה, הקים את ההרכב "הקאמריה של יובל גלבוע", אשר יחד איתם הקליט את אלבום הבכורה הנושא את שמם וכולל השפעות מוזיקליות מדרום-מערב אירופה, אמריקה הלטינית, הבארוק העברי ואפריקה.

בשיריו משלב יובל טקסטים בשלל שפות – איטלקית, צרפתית, אנגלית, עברית וספרדית אותם הוא מחבר ללחנים ומנגינות בהשפעת ז‘אנרים מסביב לגלובוס.

בעקבות האלבום אשר יצא לאור לפני כחודש, משיק יובל במקביל גם וידאו קליפ לאחד משירי האלבום – There's No Place Like My Lovely Home אשר נכתב על ידו בעקבות שברון הלב הראשון שחווה כנער.

כך יובל על השיר – "את השיר כתבתי לאחר שברון הלב הראשון שחוויתי כנער. במילים כנות, מלודיות שפורטות על נימי הרגש ועיבוד ביג-בנד מודרני בסגנון ג'אז משנות ה-50 אני מבטא את הכאב באופן ישיר ופואטי. הקליפ של הסינגל צולם במצלמת קלטות ישנה באזור כפרי בארץ ותופס את יופיו ופשטותו של הטבע וחיות הבר המתמזגים יחד עם נגינתו של האמן."

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא