כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעותפסטיבלים ואירועים מיוחדים
כולל וידאו

פסטיבל הג'אז באילת – גידי גוב מארח את אלון אולארציק

מפגש ענקים ביומו השני של הפסטיבל האילתי, היינו שם

בפתיחת הערב עולה המנהל האמנותי של הפסטיבל- יוסי פיין ומתרגש להציג את גידי גוב ומספר שהוא גדל עליו כילד. גידי גוב פותח בשיר " זה הזמן לריקוד הירח " ובסיומו הוא מפלרטט עם הקהל ואומר שזה אושר גדול להיות פה באילת ומיד ממשיך עם השירים "עוד בנעורי", " אין לי אף אחד"," ג'ונגל בחוץ " ואחריהם מזמין את אלון אולארציק ששר את השיר "אני סתם טמבל " ומיד אחר כך שרים שניהם יחד את "זה הסתו" , "חשבנו" ולסיום החלק של שני הענקים הם מבצעים את "אהבתי פעם נערה עם משקפיים".

מצגת זאת דורשת JavaScript.

בהמשך הערב גידי גוב מבצע עוד מספר שירים וכמובן מציג את הלהקה הגדולה שלו. בשיר הסיום הוא מזמין שוב את אולארציק לשיר יחד את השיר" איזה עולם יפה" ומפגש הענקים הזה הגיע לסיומו וכולם מרוצים.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

אז מה היה לנו- נוסטלגיה של שירים עם גידי גוב שנון ומצחיק את הקהל בקטעי הקישור, מוסיקה טובה, קהל אוהד ואווירה טובה. מה צריך יותר מכך.

גילי יעיש (ווסק)

גילי ( גילה) ווסק- יעיש, עוסקת בהוראה וחובבת מוסיקה ומחול.

מוטי קמחי

צלם עיתונות עוד מהימים שבאמת קראו כאן עיתונים מנייר, נקבו בשם של עיתון, מוטי היה צלם במערכת, בעצם בשטח. מוטי גם שרוף על מוזיקה טובה, אולדסקול ישראלי של המאה שעברה, רוק, ג'אז, דברים טובים. מעת לעת כשהוא לא מוזעק לצלם אסיפת בחירות או הפגנה הוא מוצא את הזמנן להביא עבורנו מטעמי צילום מהופעות.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא