כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

שירה זלוף – קיפוד

שירה זלוף משיקה את שיר הבכורה שלה - "קיפוד", וזה שווה האזנה, מאוד!!!

שירה זלוף תחגוג בחודש הבא את יום הולדתה ה- 22. החגיגה תתקיים במועדון בארבי כאשר שירה תהיה על הבמה ותבצע שירים שהיא כתבה ומבצעת. הנה, הבוקר היא משחררת לרשתות את השיר הראשון – "קיפוד" שמילותיו נכתבו על ידה יחד עם אפק למור שהלחין, עיבד והפיק מוזיקלית.

אם השם של שירה זלוף מצלצל לכם בראש הרי זה בוודאי כי היא הספיקה להשתתף לפני חמש שנים, כשכולה בת 17 אז, בתכנית הריאליטי המוזיקלית The Voice israel שם, למרות הגימיק שלה כספורטאית סייף היא הגיעה רק לחצי הגמר.

אבל בואו נחזור לכעת ועכשיו – כך שירה על השיר שיוצא הבוקר – "באתי יום אחד לאפק לאמור עם עיניים אדומות, עייפה ומתוסכלת, יום רגיל כזה. מה שהיה שונה זה שהייתי עצבנית מהרגיל, והתחלתי פשוט לדבר בלי הפסקה, על הכעס והתסכול מההרגשה שלא מבינים אותי, על הלב שלי , על האנשים שסביבי. פשוט לא שתקתי לרגע. אפק ישב והקשיב לכל מילה ופשוט התחיל לכתוב אותי למילים. זה היה תהליך מדהים שקרה בכמה שעות שבו אפק פשוט נתן לי את המקום שלי לשפוך ולהוציא. השיר הזה חיכה הרבה זמן ועכשיו הוא גם שלכם, מתנה מאיתנו. רק צריך לחבק, אבל להיזהר מהקוצים… קיפוד בכל זאת."

לפני חצי שנה התארחה שירה בתחנת הרדיו החברתי וביצעה מספר שירים שהמתינו במגירה, קיפוד היה אחד מהם, אז הנה הגרסה החיה.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא