כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות
כולל וידאו

מאיה דדון רק בת 16 וכבר משיקה אלבום

מאיה דדון, הכוכבת הכי צעירה במשרדם של רוברטו בן שושן, עדן בן זקן ושוקי ביטון חגגה אמש את השקת אלבום הבכורה שלה במועדון רדינג 3, היינו שם.

הכל החל לפני כשנה כאשר רוברטו בן שושן העוסק בניהול אמנים וטלנטים חבר לשוקי ביטון וזוגתו עדן בן זקן כאשר הקימו את ICON סוכנות לאיתור וגילוי אמנים צעירים ושקידה על טיפוחם. הזמרת הראשונה שפרצה לתודעה בעקבות החיבור הזה היא מאיה דדון מקרית שמונה שכבר בגיל 15 השיקה את שיר הבכורה שלה שהפך ללהיט השמעות ברשתות – "חוץ ממך" שנכתב והולחן בידי רון ביטון ומאור שטרית.

מאיה דדון ברדינג 3. צילום יובל ושילי אראל
מאיה דדון ברדינג 3. צילום יובל ושילי אראל

החיבור בין מאיה לסוכנות נוצר לאחר שבתקופת הסגרים של מגיפת הקורונה היא העלתה לרשתות האינסטגרם ויוטיוב תיעודים של ביצועי כיסוי לשיריהם של עומר אדם ועדן בן זקן. מי שנחשף לביצועיה, שוקי ביטון הביא אותה לסוכנות החדשה שם היא חתמה על חוזה הקלטות.

מכאן הדרך נפתחה ונסללה כאשר להיט אחר להיט בביצועה יצאו לאור והגיעו למיליוני השמעות ברשתות. לפני חודש שתפה פעולה עם מי שהנה בעצם המנטורית שלה – הזמרת עדן בן זקן בשיר שאף הוא הפך ללהיט השמעות ענק – "להיות שלך".

אמש חגגה מאיה דדון את יציאתו של אלבום הבכורה שלה "חוץ ממך" הכולל תשעה שירים בביצועה כולל הדואט עם עדן. שירים אותם כתבו והלחינו עבורה רון ביטון, מאור שטרית, אופיר כהן, אושר כהן, יקיר לנקרי, אביחי סיידה, דני שושן.

 

החגיגה התקיימה במועדון רדינג 3 אליו הגיעו מאות ממעריצותיה ומעריציה הצעירים. במהלך המופע בצעה מאיה את שירי האלבום כאשר היא אף ארחה לצידה את הזמרים אדיר גץ, מאור אדרי ורון ביטון שבצעו את להיטם החדש – משתחררים.

מאיה דדון מארחת את אדיר גץ ברדינג 3. צילום יובל ושילי אראל
מאיה דדון מארחת את אדיר גץ ברדינג 3. צילום יובל ושילי אראל
מאיה דדון מארחת את מאור אדרי ברדינג 3. צילום יובל ושילי אראל
מאיה דדון מארחת את מאור אדרי ברדינג 3. צילום יובל ושילי אראל
מאור אדרי ורון ביטון ברדינג 3. צילום יובל ושילי אראל
מאור אדרי ורון ביטון ברדינג 3. צילום יובל ושילי אראל

גולת הכותרת של המופע הייתה לקראת חלקו האחרון כאשר מאיה ירדה מהבמה והצטרפה אל עדן בן זקן שישבה באחד משולחנות המוזמנים והשתיים בצעו יחדיו את הדואט המשותף שלהן – "להיות שלך".

מאיה דדון ועדן בן זקן צילום אילן פולישוק
מאיה דדון ועדן בן זקן צילום אילן פולישוק

בסיומו של הערב הזכירה מאיה לכל הנוכחים כי היא בעצם רק בת 16 ולמחרת היא צריכה לחזור לספסלי בית הספר, לא רק זאת גם כשהיא בצעה את שירה של עדן בן זקן – "מועבט", היא ציינה כי עדיין לא שותה אלכוהול בגיל כה צעיר…

קבלו קטע מהדואט של מאיה עם עדן

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא