כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

ליאור נרקיס – ט"ו באב

ליאור נרקיס משיק בלדת אהבה לקראת ט"ו באב, האזינו

לקראת ט"ו באב משיק הזמר ליאור נרקיס את השיר ששמו בפשטות "ט"ו באב" שכתבו, הלחינו והפיקו מוזיקלית אופיר כהן ואלון פרץ שיצרו עבורו בעבר את הבלדות הגדולות "רק שלך" ו"חלקת אלוהים". אצל ליאור נרקיס מדובר כבר במנהג קבוע כאשר הוא יוצא מידי ט"ו באב במופע גדול – "עושים אהבה". השנה הוא מגיע אל חג האהבה עם בלדה רומנטית חדשה.

כך לירו עם יציאת השיר החדש – "בוקר טוב לכולם ☀️ אני מתרגש לשתף את השיר החדש – ט"ו באב – מקווה שהשיר הזה יכנס לכם ישר ללב שלכם ❤️ @תייגו את האהבה שלכם ולא לשכוח תאריכים חשובים… בשם השם נעשה ונצליח."

את השיר החדש לצד הבלדות הגדולות ולהיטים מהרפרטואר הענק שלו יבצע ליאור במופע "ט"ו באב עושים אהבה" בהאנגר 11, ת"א בתאריך 11 באוגוסט 2022.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא