כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

רביב כנר – לחזור

לקראת השקת אלבומו משחרר הבוקר רביב כנר את השיר "לחזור", האזינו

היום יוצא לאור אלבומו של הזמר  והיוצר רביב כנר – ״רסיסים״ ואיתו משתחרר השיר האחרון מהאלבום ״לחזור״ – פרי יצירתו של רביב כנר יחד עם יובל מעיין. את השיר מלווה קליפ אשר צולם בהרי האלפים בצרפת.

כך רביב כנר עם יציאת השיר  – ״התלבטתי מאוד בימים האחרונים האם להוציא את השיר הזה היום לפי התכנון אחרי כל מה שקורה במדינה. בכל זאת שיר אופטימי. ועדיין, כשכתבתי עם יובל מעיין את ׳לחזור׳ אמרתי לעצמי שהניצחון שלנו כעם וכאנשים יהיה להמשיך את החיים דרכם, דרך הנופלים. להמשיך את אותם ערכים בהם דגלו. השיר מדבר על המסע האישי שלי ,על התקופה הארוכה בחו״ל אחרי הצבא. ולחזור למדינה שאני כל כך אוהב. לאנשים שאני כל כך אוהב. הרי אין עוד מקום בעולם בו ארגיש יותר בבית מארץ ישראל, והאמת היא שבסוף אנחנו עושים את הכל בחיים כדי לחזור. בשלים יותר. חזקים יותר. עם ישראל חי״.

רביב כנר יופיע בתאריך 17 באפריל באמפי מיני ישראל ובתאריך 30 באפריל במועדון בארבי בתל אביב.

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא