כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנה
כולל וידאו

להקת Three days Grace תגיע לישראל באוקטובר

להקת הרוק Three days Grace תופיע לראשונה בישראל בהיכל הטוטו בחולון באוקטובר, כל הפרטים

ההרכב המצליח שמכר מיליוני עותקים מאלבומיו ברחבי העולם ואחראי בין היתר ללהיטים כמו Never Too Late ו- Animal I Have Become יגיע להיכל טוטו בחולון להופעה אחת שתתקיים בתאריך 15.10.22. מכירת הכרטיסים תחל ביום רביעי 30 במרץ.

להקת הפוסט גראנג'/רוק Three days Grace נחשבת לאחת מהלהקות הקנדיות המצליחות בכל הזמנים. אלבומיה נמכרו בלמעלה מ- 10 מיליון עותקים בעולם מאז הקמתה בשנת 1997. ללהקה מעריצים רבים בישראל, שאף ניסו לפני מספר שנים להביא אותם לארץ. השבוע הכריזה הלהקה על הטור האירופי שלה, ובו לצד מופעים בגרמניה, פולין, בלגיה ואיטליה גם מופע ראשון אי פעם בישראל שיופק ע"י חברת פרוגסטייג'.

אלבום הבכורה של הלהקה – שיצא בשנת 2003, היה להצלחה הדרגתית, כשלאחר פתיחה צנועה הגיע לאחר שנים למכירות של למעלה ממיליון עותקים. את הפריצה הגדולה עשתה הלהקה עם אלבומה השני – One-X שיצא בשנת 2006, והגיע למעמד של אלבום פלטינה-משולש בארה"ב ובקנדה עם מכירות של למעלה מ 3 מיליון עותקים.

האלבום כלל את להיטי הענק Never Too Late, Animal I Have Become ו- Pain.

בשנת 2009 הוציאה הלהקה אלבום פלטינה נוסף – Life Starts Now, שכלל את הסינגלים המצליחים Break ו-The good life.

מאז הוציא ההרכב אלבומים נוספים, ובחודש מאי הקרוב צפוי לצאת אלבום חדש שביעי במספר, שהסינגל הראשון שלו שיצא בנובמבר האחרון – So Called Life, כבש את המקום הראשון במצעד שירי הרוק של הבילבורד, וגם מככב בעשירייה הראשונה במצעד הרוק הבינלאומי של ישראל של רדיו זה רוק למעלה מחודשיים.

בהופעתה בהיכל טוטו חולון צפויה הלהקה לבצע את מיטב שיריה מכל הזמנים.

את להקת Three Days Grace מביאה לישראל חברת ההפקות פרוגסטייג', שכבר הביאה לארץ הרכבי ענק בהם Dream Theater, להקת Disturbed וממש לאחרונה את סולן רמשטיין Till Lindemann.

מחירי הכרטיסים נעים בין 249 ש"ח ל 499 ₪. מכירת הכרטיסים תחל ביום חמישי 31.3 באתר https://eventbuzz.co.il/TDG , הקישור יהיה פעיל מיום תחילת המכירה. 30 במרץ.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא