כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנה
כולל וידאו

עדן חסון במחווה לאזרחי אוקראינה בניו יורק

במהלך הופעתו בפני הקהל בניו יורק הניף עדן חסון את דגל אוקראינה, הביע תמיכה באזרחיה וקרא לשלום בין המדינות, רגעים מתוך מסע מחוף לחוף יחד עם עדן בן זקן.

במהלך הופעתו של הזמר עדן חסון בניו יורק, אמש, הניף עדן את דגל אוקראינה אל מול הקהל להבעת תמיכה באזרחים התמימים וקרא לשלום בין שתי המדינות ובעולם כולו.

כשהוא ניצב מעל הבמה עטוף בדגל הוא קרא – "בלי להיכנס לפוליטיקה כואב לי לראות את מה שקורה אני רוצה לשלוח מכאן מהבמה הזאת חיזוקים לכל היהודים שנמצאים באוקראינה. עושה שלום במרומיו, הוא ברחמיו יעשה שלום עלינו ועל כל עמו ישראל אמן! ועכשיו כמובן הדגל הזה ואתם בכלל מזכירים לי כל פעם מחדש למה הוצאתי את השיר הבא ״לראות את הטוב אסור לעצור את השמש עכשיו…״

לאחר מכן נשא תפילה ואמר: "עושה שלום במרומיו, הוא ברחמיו יעשה שלום עלינו ועל כל עמו ישראל ואמרו אמן".

יומיים קודם לכן במופע משותף של עדן חסון ועדן בן זקן בפני הקהילייה היהודית בפלורידה עת נפתח סבב ההופעות מחוף לחוף של השניים באולם היוקרתי Jacky Hoisin במיאמי, ביצעו ממיטב להיטיהם אל מול קהל נלהב ומספר דואטים משותפים. במהלך ביצוע שיר השנה ׳מועבט׳ התעטפה זמרת העשור עדן בן זקן בדגל ישראל וביצעה את השיר כשהדגל עליה. גם הצעת נישואים התקיימה במהלך ההופעה שהייתה סולד אאוט מראש.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא