כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנה
כולל וידאו

להקת Scorpions חוזרת לתל אביב

להקת Scorpions חוזרת למופע בחודש יולי בהיכל מנורה תל אביב, כל הפרטים

להקת הרוק הוותיקה Scorpions חוזרת לתל אביב בתאריך 22 ביולי להיכל מנורה מבטחים, המופע יתקיים במסגרת סבב ההופעות העולמי Rock Believer World Tour 2022 לקידומו של האלבום ה- 19 במספר – Rock Believer אשר יצא בדיוק בתאריך 25 בפברואר 2022.

זה יהיה הביקור השישי של הלהקה בישראל לאחר שהופיעו כאן לראשונה בתאריך 7 ביולי 2005 באצטדיון בלומפילד ושוב בשנים 2016 , 2018 בהיכל מנורה מבטחים. על הבאתם אחרי משרדו של המפיק שמואל צמח בע"מ – יואב צמח בשיתוף עם שרגא בר

הסקורפיונס בבלומפילד. צילום יובל אראל
הסקורפיונס בבלומפילד. צילום יובל אראל

את ההכרזה על האלבום החדש ליוו חברי הלהקה עם הוצאת השיר Pacemaker אשר נכתב בידי הסולן קלאוס מיינה והולחן ע"י הגיטריסט רודולף שנקר והבסיס פאוול מסיוודה. השיר נכתב בעקבות פרוץ מגיפת הקורונה ומותם של אנשים רבים. המצב גרם לקלאוס לחשוב שאנשים מתים מסביב, בין אם מהווירוס, בין אם ממלחמות הרסניות או פשעים חסרי היגיון אחרים וזה גרם לו להרגיש ש"הקברן" חייב לעבוד שעות נוספות "לספק את הסחורה" ושהגיע זמנו של "משכין השלום" לשלוט.

האלבום "Rock Believer" יהיה אלבום האולפן הראשון של ה- "Scorpions" מאז "Return to Forever" שיצא בשנת 2015. זה גם האלבום הראשון שלהם עם המתופף האגדי Mikkey Dee ( Motorhead לשעבר ) שהצטרף ללהקה בשנת 2016 ומשלים את צליל הארד רוק של הלהקה.

מתי והיכן?

היכל מנורה מבטחים – מוצ"ש – 9.7.22 – בשעה 21:00

כרטיסים

מחירי הכרטיסים: החל מ 274 ₪ עד 1,294 ₪ בהתאם למקום הישיבה. המכירה ללקוחות Fly Card וחברי מועדון המעריצים הרשמי תחל ביום שלישי ה 15.2 בשעה 09:00. *לקוחות Fly Card נהנים מ 150 ש"ח הנחה לכרטיס בכל רמות המחיר תמורת 80 נקודות. מכירה לקהל הרחב תחל ביום רביעי 16.2 בשעה 09:00. כרטיסים באתר "לאן": LEAAN.CO.IL

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא