כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנה
כולל וידאו

הרכב האינדי Balthazar יגיע להופעה בתל אביב

הרכב האינדי פופ הרותח מבלגיה יופיע לראשונה בישראל. אפריל 2022, כל הפרטים.

להקת Balthazar היא הרכב אינדי פופ/רוק מאזור גנט בבלגיה אשר הוקם בשנת 2004. בהרכב מנגנים כיום מאארטן דבולדרה ביגטרות, קלידים ושירה, חינטה דפרז בגיטרות קלידים ושירה, טיס דלבקה בגיטרה, כינור, קלידים וטרומבון, סיימון קאסייר בגיטרת בס ומיכאל בלקן על התופים.

 

 

הדיסקוגרפיה של ההרכב חושפת את העומק והוורסטיליות הסגנונית והמוזיקלית של חמשת הנגנים. אחת מסגולות היתר של ההרכב הינה היכולת להעביר את הסאונד וההרמוניות העשירות מהדיגיטל והוויניל היישר אל במות המופעים החיים.

 

ההרכב יגיע להופעה אחת במועדון בארבי בתל אביב בתאריך 13 באפריל 2022. מכירת הכרטיסים החלה, כאן כרטיסים, כאן איוונט לסושיאל. על הבאתם לארץ אמונים אנשי קבוצות ילו בריק ואן פאקטוריאל.

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא