כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות
כולל וידאו

החוויה של דני – יובל רום ואיתמר רמתי

המופע של יובל רום ואיתמר רמתי בחווה של דני

וואוו איזה ערב מיוחד שחוויתי אמש בחווה של דני במושב סתריה, חוות רכיבה טיפולית – אישיות בפני עצמה, שזקוקה לכתבה שלמה רק על דני עצמו וחוות הרכיבה הטיפולית אותה הוא מפעיל במושב סתריה שבשפלה, מדרום מזרח לעיר רחובות.

אז הגעתי למשק 7 במושב סתריה והייתי בטוח שהתבלבלתי במקום, ירדתי לחווה וראיתי ילדים אותם אני מכיר מתחום עיסוקי כמנתח התנהגות, רוכבים על סוסים שמשפחותיהם ממתינות בדק המתנה מהודר מעץ. בעודי חוזר לרכב, בניסיון לאתר את המקום תוך שאני מסמס לאימו של יובל, נתקלתי באימו של איתמר, שגם היא כמוני חיפשה את המקום. התחלנו לפסוע חזרה לחווה בניסיון לאתר את המקום והתוודעתי לעובדה שאני משוחח עם אימו של איתמר, אז סיפרתי לה ופה גם המקום לגילוי נאות, אימו של יובל, היא מרצה שלי ללימודי CBT, אני לומד כבר 26 שנות לימוד, נתקלתי במאות ואלפי אנשי חינוך לאורך הדרך ואת אלו שאני מעריץ אני יכול לספור על כף יד אחת, כשלגברת טלמור זטלר-רום, שמור מקום נכבד!! כאן גם המקום לציין את הקלישאה שכל עכבה לטובה, כיוון שלהופעתם המשותפת של יובל רום ואיתמר רמתי, תכננתי להגיע כבר פעמיים לפני כן ובשתי הפעמים נבצר ממני להגיע להופעתם והתבאסתי טילים, אך שוב, כנראה שלא סתם!!

יובל רום ואיתמר רמתי. צילום שי שיר
יובל רום ואיתמר רמתי. צילום שי שיר

אז הגעתי למקום עצמו, בו תתקיים ההופעה וזכיתי לראות את הסאונד צ'ק האחרון ולומר שלום ובהצלחה לזמרים הצעירים, למקם את המצלמה ולמצוא לי בירה קרה. דני, בעל המקום ניגש אלי והתחלנו לשוחח, ניסיתי להבין את הקשר שלו לצמד המופלא הזה שמתעתד לנגן בכל רגע וזה הסביר לי שהוא אביו של אחד מחבריהם ונידב את המקום להופעה האקוסטית והאינטימית שלהם. דני מזג לנו צ'ייסרים של אוזו משובח וסיפר לי על הצמד המופלא ועל החווה הטיפולית שלו עד שהחל המופע.

המופע החל והתקיים בחדר סלון גדול ומרווח, שלמרות גודלו והמרווח שבו, הצטופפו בו קהל מעריצים על ספות, על השטיח ובעמידה בין 50 ל-70 אוהדים וצופים. הצמד יושב על כיסאות בר מאמצע החדר כשמסביבם מסודרים וממתינים לתורם מיני כלי נגינה והצמד החל בשיר "כוכב אחר". בכתבה הזו אני מממש מעוניין לשים את הדגש על יכולותיהם המופלאות של הצמד הזה. כבר בפעם הראשונה ששמעתי אותם, הם הזכירו לי את נוף ילדותי והמוזיקה עליה אני גדלתי, ממש נראה שגדל פה דור המשך, ומצויייייין ממממממממממש!!! יכולות כתיבה פנומנליות שאינני מבין כיצד צמד נערים בני 20 כתבו תכנים בעלי עומק ומשמעות המעידה על היסטוריית התנסויות שכמעט כל אדם יוכל להזדהות איתה. המוזיקה והלחנים, רוק משובח, שמזכיר קצת את יוני בלוך, קצת את מוניקה סקס, קצת את משינה וקצת מכל מוזיקה טובה עליה גדלנו.

הצמד הפגיז אמש במופע משובח ביותר, עם קהל אוהד במיוחד, עם קטעי מעבר מצחיקים, שנונים וחדים, האהבה והאהדה מילאה את האוויר והאווירה הייתה פשוט מחשמלת!!

על שני דברים אני יותר משמח מההופעה מליל אמש, ראשית ובראשונה, זכיתי לראות את הצמד הזה עוד בחיתוליו, כיוון שלעניות דעתי, צפוי להם עתיד גדול במוזיקה הישראלית, והזכות השנייה לה זכיתי אמש היא להכיר את דני ואת חוות הרכיבה הטיפולית שלו.

 

שי שיר

שי שיר וטלי ספיר: הוא: איש חינוך בכל רמ"ח אבריו, שהמוזיקה מהווה מרכיב מרכזי בחייו. היא: ביום מנהלת רישוי במשרד אדריכלים ובשאר הזמן תופרת, יוצרת וכותבת. ביחד: הם ההורים של אלה ורותם ויחד איתן חיים ונושמים הופעות ומוזיקה.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא