כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

אדם בן אמיתי ואיה זהבי פייגלין – בא לי להיות איתך

אדם בן אמיתי ולמהלא עם איה זהבי פייגלין בדואט חדש - בא לי להיות איתך

למהלא הוא "הרכב צמרת" אותו מוביל היוצר והמפיק אדם בן אמיתי. בלהקה חברים הבסיסט הדר גרין – לשעבר בלהקת ״אטליז״, כיום מנגן עם אביב גפן, דני סנדרסון ורבים אחרים. המתופף מתן אפרת – יוצר ומופיע עם מאיה בלזיצמן ברחבי העולם, מנגן עם איה כורם, דניאל סלומון, יסמין לוי ועוד. נגן קרן היער שחר זיו המנגן עם ריטה, נגן הטרומבון בתזמורת הפילהרמונית טל בן רעי והחצוצרנית עידית מינצר שמנגנת עם טיפקס. ההרכב עומד להשיק אלבום בכורה במהלך החודש הנוכחי. כעת הם משחררים קליפ לדואט של אדם עם איה זהבי פייגלין בליווי הנגנים.

מילות השיר נכתבו בידי אדם בן אמיתי ואיה כורם. אדם הלחין והפיק מוסיקלית.

כך אדם על השיר החדש – "לצורך הצילומים של הקליפ הזה הסתובבתי כמה שעות בסנטר עם איה זהבי פייגלין. מה אני אגיד לכם, הלוואי שהחיים היו רק להסתובב בסנטר עם איה זהבי פייגלין. צחקנו, צחקנו עוד קצת, היו שם מלא ילדים מגניבים שנראו כאילו ציירו אותם ביפן, פינטזנו על מקדונלדס, שתינו שייק ירוק מגעיל במקום, צחקנו עוד קצת. מקווה שתאהבו את התוצאה. האלבום כבר עוד שניה גמור. זה הסינגל האחרון מתוכו אני ממש מתרגש לחלוק אותו אתכם! אנחנו נחגוג את יציאת האלבום במופע השקה חגיגי ומיוחד ב17/11. נתראה!"
בתאריך 17 בנובמבר תתקיים חגיגת השקה לאלבום במועדון ״האזור״. כרטיסים כאן

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא