כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיות
כולל וידאו

הראפר נועם כהן – NUMI נהרג בתאונת אופנוע

נומי בן ה- 29 נהרג לאחר שרכב על אופנוע בכביש 4, ביום ראשון היה אמור לחגוג במופע לקראת אלבום חדש והוא בכלל לא התכוון למות צעיר.

ביום ראשון אמור היה נועם כהן, אקא NUMI , להופיע בכולי עלמא בתל אביב, מופע ראשון אחרי תקופת ההשבתה בשל הקורונה. הכל כבר היה מוכן, כולל חברים שיצטרפו למופע – מבוא הדודאים, טדי מור ועוד. המופע אמור היה להוות ההתנעה לקראת השקת אלבום חדש, שנתיים לאחר אלבום הבכורה של NUMI – "רוקסטאר, כפרה".

ביום חמישי האחרון בשעות אחר הצהריים בעת שנועם רכב על אופנוע בכביש 4 סמוך לגבעת שמואל, הוא החליק מסיבה לא ברורה ועף על הכביש, לצוותי מד"א שהגיעו למקום לא נותר אלא לקבוע את מותו.

כך הם מסרו – "הרוכב שכב על הכביש במרחק של כ-15 מטר מהאופנוע כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית, ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

מנהלו האישי של NUMI וחברו הטוב שגיא דהן פרסם הספד אישי בעמודו באינסטגרם – יש מיוחד ויקר שלי, אין יותר אבסורד מלדבר עליך בלשון עבר, אני יושב פה עם אמא שלך ומור בחדר ילדותך בבאר שבע ופשוט לא מאמינים שזה מה שסידרת לנו בשבת הזאת. היינו אמורים להופיע מחר, כמה חיכינו להופעה הזאת בכולי עלמא, רק אלוהים, אתה ואני יודעים. תודה על דרך בלתי מתפשרת, אמיתית וכנה, תודה על טוב הלב שלך, תודה על הנתינה הבלתי פוסקת לסביבה שלך, תודה על ראפ פנומנלי ובועט שיצא לך מהפה ומהלב- אנחנו נזכור את השם. הייתה לי הזכות לקחת חלק בחיים שלך! פטרוני (איך השתגעתי כשהיית קורא לי ככה) 😥"

הראפר רביד פלוטניק (נצ'י נצ') ספד לו בעמוד האינסטגרם שלו – "אני פשוט בהלם. איזה בחור זה…בוטה ופראי וכן, עם מוח חד ופה שאומר כל מה שבא לו על המיקרופון. לידי וליד חבר'ה מבוגרים ממנו (הוא היה) דוגמה ומופת להליכות ונימוסים. מחייך כל הזמן ואומר 'תודה' מאה פעם. היה לו פוטנציאל להיות כוכב פרוע מהסרטים, ועם זאת האיש הכי נעים להיות בסביבתו. נועם 'נומי' כהן. לב של זהב, בחור כשרוני מלא פוטנציאל וחלומות ענקיים…נשבר הלב. יהי זכרו ברוך".

גם חן רותם המוכר כראפר סגול 59 סיפר – "אני הכרתי אותו מהופעות משותפות, ערבי ראפ וכדומה. נומי היה בחור עם אנרגיות של כוכב רוק על הבמה, ואופי נעים, ישיר ומפרגן מאחורי הקלעים. היה לו כישרון גדול, לצד נחישות עצומה, מוסר עבודה מטורף ויכולת התמדה שלא רואים לעתים קרובות. סצינת הראפ בישראל איבדה כוכב אמיתי, שבא ממקום אמיתי ועשה היפ הופ אמיתי, בלי להתפשר על דבר לאורך הדרך."

נועם גדל בשכונת נחל עשן בבאר שבע, שם גם גילה את עולם הראפ והחל לכתוב שירים, כבר בגיל 10. שם גם החל את הקריירה עצמה ואסף את מה שקרוי בעגה "צבא של מעריצים". לפני מספר שנים העתיק את מגוריו ומרכז פעילותו למרכז, הוא התגורר בבת ים. כאמור לפני שנתיים השיק אלבום בכורה "רוקסטאר, כפרה".

לא רוצה למות צעיר

בראיון שלו במקומון "שבע" לפני שנתיים סיפר על מילות שיר הנושא באלבום – “וכל מי שאיתי, אתם עדים לראות הכל קורה, בואו נעיף ת’גג למעלה עד שהמקום קורס (אני רוקסטאר, כפרה). כל השיט הזה לנצח, עד היום האחרון נותן ובגיל 27 אני אצטרף לקורט קוביין, באנג”.

נועם אמר לכתב המגזין שהתבקש להעביר מסר אחר על מועדון ה – 27. – “אנחנו עדיין בקאונטדאון, אבל אני מקווה לא לפתוח פה”, צוחק כהן. “במשפחה אומרים לי שאני חייב להעביר לילדים מסר אחר והעניין הזה של גיל 27 היה מטאפורה למשהו אחר, זה היה בשבילי להפוך להיות ‘כוכב רוק’, אגדה. זה לא היה שאני רוצה למות בגיל 27. אני כן חי אורח חיים לא בריא וזה הביא אותי למקום שאני חי כמו רוק סטאר ולקחתי את זה כמטאפורה. יש עוד חודשיים עד גיל 28 ונראה מה יקרה. לא, סתם. אני באמת לא רוצה למות מוקדם. זה לא הזמן”.

לשאלתו האחרונה של המראיין – "ואיך יתחיל האלבום הבא, זה שתכתוב אחרי 28?" נועם ענה כך – “לא רוצה למות צעיר”.

הקליפ האחרון בו נטל NUNI חלק

 

חברים ומעריצים ששמעו על מותו הגיבו בעמוד האינסטגרם שלו על התצלום האחרון שפרסם בו הוא עשה מחווה לאלבום המיתולוגי של נירוונה

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא