כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיות

הזייה – עיריית תל אביב מפיקה אירועי רחוב בעיצומו של הגל הרביעי

בעוד תעשיית התרבות והמופעים חווה ביטולי ענק לאירועים והקהל מצביע ברגליים למופעים, עיריית תל אביב מכריזה על שורת אירועים מרובי קהל, מה קורה פה?

בהודעה שיצאה באתר הרשמי של עיריית תל אביב וכן בעמוד הפייסבוק הרשמי שלה – הכרזה על שלושה ימים של מסיבות בדרום העיר. ההודעה וההפקה עצמן די הזויות בימים אלו. כאשר עולם התרבות חווה דעיכה אדירה וגל ביטולים בשל החשש של הציבור מחד להגיע למקומות מרובי קהל, מאידך משטרת ישראל מגבירה את האכיפה של שמירת כללי התו הירוק ועטיית מסכות במקומות הומי אדם ובמבנים. מספרת עיריית תל אביב לקהל הרחב ובמיוחד הצעיר יותר כי החגיגה נמשכת. וזאת בזמנים שעקומת התחלואה במגמת עליה בעיר תל אביב. בערים שכנות אירועים שכאלו מבוטלים – כך החליטה עיריית בת ים למשל על ביטול המופע של עדן בן זקן, גם מפיקים פרטיים ביטלו אירועים הנושאים את אותו אופי של מסיבות מרובות משתתפים.

מה בתוכנית?

ביום רביעי יופיע בר צברי במדרחוב ורדיאל בשכונת התקווה במסגרת מסיבת רחוב גדולה במהלכה יופיעו אמנים נוספים והיא תיחתם במסיבת ריקודים.

ביום חמישי הציבור הרחב מוזמן להגיע לבית דני למסיבת בריכה עם תקליטנים, פינות ישיבה והפתעות נוספות.

ביום שישי, אם עדיין לא הצלחתן להידבק בוריאנט החדש אז הציבור מוזמן לגינה בכפר שלם לחפלה ימתיכונית עם שלומי גבריאל, בעירייה קוראים לזה מועבט. מילת קוד לאיבוד חושים מלווה באלכוהול אווירה משוחררת והרבה סלסולים.

ראוי לציין שבאתר העירייה מודגש כי כל האירועים יתקיימו בכפוף להנחיות התו הירוק המעודכנות.

אז מה ההנחיות? שהייה לכל אורך האירועים עם מסכה על הפנים. נראה לכם? היכן אתם חיים? מתי בפעם האחרונה נציגי העירייה נכחו בהופעה או פסטיבל? מה שלא עבד במצעד הגאווה ברור שלא יעבוד גם הפעם? מופע של בר צברי ומסכות פנים? מסיבת בריכה עם שנורקל מחוטא? סלסולים עם שמירת מרחק?

בתוך כך ממשיכה העירייה לסייע בקמפיין החיסונים של הבוסטר השלישי.

להלן תגובת עיריית תל אביב-יפו: עיריית תל אביב-יפו פועלת על פי הנחיות התו הירוק שקבעה ממשלת ישראל. האירועים המדוברים הם אירועים קהילתיים העומדים בכל ההנחיות ומתקיימים באזורים מתוחמים, עם כניסות ויציאות מסודרות בהן יחולקו צמידים לבעלי תו ירוק בלבד והם היחידים להם תותר כניסה.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא