כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות אינדיחדשות הסצנהחדשות מקומיות
כולל וידאו

ספר האקורדים האלטרנטיבי השני

לאור ההצלחה בשנה שעבר עם ספר האקורדים האלטרנטיבי, חן ליטבק, המגישה ועורכת את "נקודת חן" ברדיו הקצה, החליטה גם השנה להוציא את ספר האקורדים האלטרנטיבי לשנת 2021. הספר כולל 40 שירים של כ-20 אמנים

תכנית הרדיו "נקודת חן" החלה את דרכה בתחנת "קול הקמפוס" לפני כחמש שנים. לאחר שהתחנה נסגרה, התוכנית מצאה בית חדש ושבה לפעילות מלאה ברדיו הקצה לפני כשנה. התוכנית משודרת בימי ראשון אחת לשבועיים בפורמט של מגזין מוזיקה מקומית עם אורחים מסצנת האינדי הישראלית בהגשתה ועריכתה של חן ליטבק.

לכבוד חגיגות השנתיים לשידורי התוכנית ברדיו הקצה, מושק ספר האקורדים האלטרנטיבי השני! שבדומה לקודמו שיצא שנה שעברה, מורכב משירים של האמנים שהתארחו בתוכנית בשנה האחרונה. רשימת המשתתפים  – אולי דנון, אוראל צפרוב, דוד שאול, דניאלה תורג'מן, טליה ישי, יוני דויטש, יעל קראוס, ישי קיצ'לס, כוכבת על, מינוס אפס, נו פוינט בייבי, עדי שחם, רועי חרמון, רחל ירון, רסקו, תמר לינדר, Adi-Keshet Cohen , Borito, Roni Bar Hadas , Zozo Ginzburg.

העבודה על הספר התבצעה בשיתוף פעולה מלא עם האמנים, שהעבירו את מילות השירים והאקורדים ומשם החל תהליך של בדיקה, דיוק, עיצוב והתאמה לפורמט, בחשיבה על חוויית המשתמש והנגשת המידע. הספר יוצא תחילה בגרסתו הדיגיטלית – כך שניתנה הזדמנות ליצור הפניות להאזנה בפלטפורמות השונות של האמן, מתוך מחשבה על עידוד חשיפה ברשת והיכרות עם האמנים הרבים המשתתפים בספר וקידומם.

לאיורים בספר אחראי המאייר והמעצב אמיתי סנדי, שכיהן גם כמו"ל ועורך "סטיות של פינגווינים" ומייסד קבוצת הקומיקס "דימונה" ז"ל. הספר כולל 40 שירים של 20 אמנים במגוון של ז'אנרים מוזיקליים ורמות קושי שונות, שאפשר לנגן ולשמוע בכל עת ומקום – אם זה בסלון מול המחשב או במדורה מול הטלפון הנייד.

ספר האקורדים הושק רשמית ביום ראשון 15.8 בליווי סרטון מוזיקלי בהשתתפות קרן אטינגר, בארי ליבנת וקריינות של אורלי יעקובי. הוא זמין להורדה חינמית וחופשית באתר של רדיו הקצה.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא