כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים
כולל וידאו

עדן חסון ואלה לי – שימי פס

עדן חסון ואלה לי מבצעים את המנון הגאווה לשנת 2021 - שימי פס

המנון הגאווה הרשמי מושק ברגעים אלו במסגרת חודש הגאווה 2021 ולקראת מצעד הגאווה אשר יתקיים השנה בתאריך 25 ביוני במסלולו הקבוע מגן מאיר לעבר טיילת תל אביב ופארק צ'ארלס קלור.

השיר "שימי פס" נכתב והולחן על ידי עדן חסון לצד צמד היוצרים דולי ופן (דולב רם ופן חזות) והמפיק המוזיקלי יעקב למאי. שיר שכולו קריאה לחופש, לסובלנות ולהעצמה אישית של כל אחת וכל אחד בדיוק כפי שהם.

השיר והקליפ הושקו היום אחר הצהריים במרכז הגאה של עיריית תל-אביב-יפו בגן מאיר. היוזמה, החיבור וההפקה האמנותית של השיר הם של שמעון שירזי שחתום כמפיק וכמנהל אמנותי על מרבית אירועי הגאווה הגדולים שהתקיימו בישראל. את הקליפ מביים עומר טובי.

עדן חסון ואלה לי במסיבת ההשקה במרכז הגאה. צילום מוטי קמחי
עדן חסון ואלה לי במסיבת ההשקה במרכז הגאה. צילום מוטי קמחי
עדן חסון ואלה לי במסיבת ההשקה במרכז הגאה. צילום מוטי קמחי
עדן חסון ואלה לי במסיבת ההשקה במרכז הגאה. צילום מוטי קמחי

את התמיכה לפרויקט נתנה חברת המחשוב DELL אשר חרתה על דגלה מחויבות לגיוון בקהילה ועידוד העובדים להיות מי שהם, התומכת בנשים, חברי קהילת LGBTQ , אנשים בעלי יכולות שונות וקבוצות אחרות שאינן מיוצגות. DELL פועלת ברוח זו בפעילות היומיומית שלה בחברה, בקהילה ובמדינות בהן היא פועלת. המטרה ליצור סביבה בטוחה ויצרנית המעודדת דיאלוג פתוח והבעה חופשית של רעיונות, נטולי הטרדות, אפליה והתנהלות עוינת.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא