כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

איה זהבי פייגלין – La Isla Bonita

איה זהבי פייגלין בפרשנות אישית לשיר המוכר La Isla Bonita האזינו

בשנת 1987 הזמרת מדונה הביאה לנו את השיר La Isla Bonita כרומנטיקה לטינית של נערה מאוהבת, השיר הפך ללהיט והא כזה עד היום.

באותה עת שהשיר שוחרר לעולם הרחב, כאן בישראל נולדה הזמרת והיוצרת איה זהבי פייגלין, כשהחלה להבין בין טוב לרע היא ידעה שמדונה היא הזמרת האהובה עליה. כעת אחרי שנים של רוקנ'רול קשוח וזועק, אחרי קריירה עצמאית כיוצרת המביאה דברים מהלב והראש, היא לוקחת לעצמה את הרשות לגעת באותו להיט ענקי של מדונה אלילתה ולתת לו פרשנות אישית.

התוצאה שתיכף תשמעו וגם תראו בקליפ שיצר יאסו טסל, היא מעולה, פשוט מעולה, דוגמה אמיתית לפרשנות אישית.

כך איה עם השקת השיר בביצועה – "בשנת 1987 נולדתי. חוצמזה קרה עוד משהו נפלא לא פחות: מדונה הוציאה את לה איסלה בוניטה, השיר באמת הכי יפה בעולם. תודה רבה לחברה של הנפש ושל המוזיקה ושל עוד ועוד אחותי עינב ג’קסון כהן שהפיקה עיבדה הקליטה המציאה ניגנה הסבירה לי את נבכי השיר ומה לא ושכל מה שהאישה הזאת נוגעת בו מנצנץ ואיזה מיוחד זה שהחברות מעמיקה ומתרחבת אל תוך היצירה…. זה שיר געגועים למקום. כלומר שיר געגועים לתחושת שייכות. כלומר שיר געגועים לאהבה. מקווה שתאהבו מאוד. ספאניש לאללביי 💃🏻💤"

בתאריך 30 ביוני תגיע איה למועדון בארבי בתל אביב להופעה עם שירי אלבומה החדש "החיים שלי קצרים מדי וארוכים נורא", שהפך בזמן אמת לפסקול של תקופה, ותבצע שירים אהובים מכל הזמנים. לצידה על הבמה חברי ההרכב: הוד שריד- תופים | רועי דורון- בס |  סתיו אחאי- קלידים | עמרי זכרון- פרקשן, ואיה זהבי פייגלין -גיטרה ושירה. אורח מיוחד: שקל.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא