כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות
כולל וידאו

הצטרפנו לעדר של עומר מושקוביץ

עומר מושקוביץ חוגגת את השקת אלבומה "נצטרף לעדר" במופע חתונה במועדון B SIDE בתל אביב, היינו שם, היה בר אקטיבי ורקדניות.

עומר מושקוביץ, מוזיקאית יוצרת, חגגה אמש את השקת אלבומה השני – "נצטרף לעדר", אלבום הכולל תשעה שירים שנכתבו הולחנו ובוצעו בפיה, שמו של האלבום "נצטרף לעדר" כשם שיר הנושא העוסק במחאה והתרסה כנגד תופעת העדר המחפש את הנוחות ומתרחק מהמאבק על האמת. בכלל מילות שיריה של עומר הם תרגום לנקודות מבט על החיים ומהלכם, מדובר באסופת סיפורים אשר גורמים למאזין לבקש ולתאר במוחו איך מצטיירת זווית הראייה האישית של עומר. מדובר בראייה חדה המלאה בהומור עצמי לעתים אירוני ולעתים סרקסטי אשר בסופו של עניין אפופה בהפקה מוזיקלית משובחת.

למרות שאת הקמפיין לקראת מופע ההשקה הצפוי שרץ במהלך ימי מגפת הקורונה היא יצרה סביב הרעיון שהוא יתקיים במועדון בארבי, החליטה עומר מושקוביץ לקיימו במועדון החדש B SIDE, עובדה שהעסיקה את מוחי אך לא שינסתי מותני לרדת לעומק העניין, באתי לראות, לשמוע, להנות ולחזור עם חומרי התיעוד…

אז אמש, ליל חמישי, מתחם הבילויים ברחוב יד חרוצים החל להתמלא בין פאב לביסטרו פאב של ידוענית כזו או אחרת, גם כניסה למועדון מתחילה להתמלא, זרם הקהל מגיע טיפין טיפין ובתחילה אני באמת משתומם על הסיבה שהניעה את עומר לקיים את המופע באולם הענקי היכול ברגעים מסויימים להכיל כמות ענקית של קהל. אולם, בשעה עשר, בול על השעון, המועדון היה מלא במאות צופים וצופות אשר הגיעו לחגוג יחד עם עומר את ערב ההשקה. בכניסה למתחם הצפייה נפתחה עמדת מרץ' ובה חולצות, כובעים, אלבומים ועוד כל מיני דברים, חלקם עבור תורמי פרויקט ההדסטארט באמצעותו גייסה עומר מושקוביץ את התקציב להפקת האלבום.

עומר מושקוביץ, מופע השקה. צילום יובל אראל
עומר מושקוביץ, מופע השקה. צילום יובל אראל

רגע אחרי שחברי ההרכב עלו לבמה עלתה עומר מושקוביץ לבמה כשהיא מלווה בצמד רקדניות הלבושות במדי חיל הים הצחורים אוחזים בהינומה הארוכה שעטרה את ראשה והולכה בחינניות לעבר הקהל, בתוך כך הקלטת משפטים וברכות מספר בראשית ודומיו נשמעו במערכת ההגברה על רקע מוזיקת מתח דרמטית, בום, המופע נפתח.

עומר מושקוביץ, מופע השקה. צילום יובל אראל
עומר מושקוביץ, מופע השקה. צילום יובל אראל

עומר מושקוביץ מלאה בהתרגשות, קצת חריקות אופיינות למופע פותח אף הכל מסתדר בזמן קצר ורצים הלאה, שיר אחרי שיר, מהאלבום החדש – "נצטרף לעדר" וקודמו – "צעדי רדיפה", אפילו מחווה לזמרת שרון ליפשיץ אשר בתה שלי לוי היא קלידנית ההרכב המלווה – "קולנוע" מצא את מקומו במופע בביצועה של עומר.

עומר מושקוביץ, מופע השקה. צילום יובל אראל
עומר מושקוביץ, מופע השקה. צילום יובל אראל

אך שיאו של המופע היה כאשר עומר פונה לקהל ומבקשת ארבעה מתנדבים.ות לשאת את מוטות החופה, כן, זה קורה, עומר עולה שוב לבמה כאשר ארבעה צופים.ות מלווים אותה ונושאים חופה ענקית ולבנה למרכז הבמה, אפילו טקס ניפוץ הכוס המוכר התרחש, אך חתן לא היה בתכלס מתחת לחופה, החתן האמיתי, בן זוגה של עומר, שהם רק התחתנו לפני מספר ימים, הוא הגיטריסט בהרכב, היה במקומו על הבמה מאחור עם שאר הנגנים…

עומר מושקוביץ, מופע השקה. צילום יובל אראל
עומר מושקוביץ, מופע השקה. צילום יובל אראל
עומר מושקוביץ, מופע השקה. צילום יובל אראל
עומר מושקוביץ, מופע השקה. צילום יובל אראל

הגימיק הזה של החופה הפך את המופע למעין אירוע קרקסי, אך לא גרע מאומה מהגשת השירים, להיפך, רק הוסיף לאווירה המחה ששרתה באולם, שירי הפופ הקיומי של עומר מושקוביץ היוו תוכן מצויין לערב הזה. עוד לא הרגשנו איך ומה והמופע הגיע לסיומו שעה ויותר אחרי תחילתו, האמת, רצינו עוד…
לחצו לצפייה בגלריית התמונות המלאה מהמופע

רגעים מתוך המופע, צילום וידאו – אדוה אראל

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא