כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

מירי מסיקה ואלמוג טבקה – תן בי אור

דואט דרמטי ומסקרן למירי מסיקה ואלמוג טבקה - תן בי אור, צפו

דואט חדש למירי מסיקה יחד עם אלמוג טבקה, זמר, מפיק ויוצר. את השיר כתב אבי בן זקן בעריכתו הלשונית של דורון מדלי, בן זקן מצוי בסצנה זמן רב ועסק בביומם של לא מעט קליפים לאומנים שונים,  כעת  יוצא לאור השיר הראשון שלו. מירי חוברת לשני היוצרים הצעירים והמוכשרים בשיר מיוחד במינו אשר חודר אל הלב והאוזן מהרגע הראשון. הטקסט המוגש בקולותיהם של מירי ואלמוג לוקח את השיר למחוזות דרמטיים שנחתכים באבחה.

את השיר מלווה קליפ שיצרה איה זך ובו מככבים שני רקדנים. הרקדנית, דניאל היא בת דודתה של מירי שזה כבר הקליפ השלישי שבו היא משתתפת ( לשם, דמעות).

בתאריך 24 ביולי מירי מסיקה מגיעה לזאפה בפארק בגני יהושע  להופעה חגיגית ומיוחדת בט"ו באב

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא