כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

אלדד ציטרין ואמילי קרפל – נוח לי

שיתוף פעולה ראשון בין השניים אלדד ציטרין ואמילי קרפל בשיר "נוח לי", צפו

שיתוף פעולה ראשון בין השניים, אלדד ציטרין ואמילי קרפל בשיר שכתבו אלדד ואניה בוקשטיין והלחין ציטרין בהפקתו המוזיקלית של ניר מימון.

כך אלדד עם השקת השיר המשותף – "כמה פעם ביום אנחנו משתמשים במילה ״נוח״? וכמה פעמים אנחנו עושים בחירה מודעת, לא להתמודד עם משהו, כי.. נוח? משהו פנימי בתוכנו, סתם משהו ביומיום, בעבודה, בבית, אפילו באהבה. את ״נוח לי״ כתבנו על המקום הזה בתוך מערכת יחסים, על תקופות שפחות רואים ומבינים אחד את השניה עד שהעובדה שאנחנו כאן הופכת ברורה מידי. תמיד יש מקום לתקן ולהתחיל מחדש, תמיד אפשר לעשות את הבחירות שלנו אחרת. ״נוח לי״ – דואט עם אמילי קרפל, שלא יכולתי לבקש חברה ושותפה מדהימה יותר ממנה לשיר איתי! תודה ענקית לאניה בוקשטיין שכתבה איתי את המילים. תודה לניר מימון על שותפות מוזיקלית שאין לה תחליף."

וכך אמילי על שיתוף הפעולה – "שניה וחצי לפני שהגיעה הקורונה, חברתי הדס לקחה אותי להופעה של אלדד בבארבי. מופע יום ההולדת שלו. מופע אוזניות 360 וריטה היתה האורחת המיוחדת שלו. התרגשתי ונהניתי מאד מאד מההופעה הזו. מהנמוכים באוזניות, מהאלקטרוניקה העדינה, מהשירה העברית של אלדד, הכישרון והיכולת שלו להחזיק את כל החללית הזאת על הכתפיים הדהימה אותי. התרגשתי מאד מידי פעם להוריד את האוזניות ובתוך השקט של הבארבי לשמוע אותו נוקש על המקלדות , לוקח נשימות. לשמוע את ריטה שרה ללא הגברה אל תוך החלל. זה היה ממש מיוחד ושונה ומייד עם תום ההופעה כתבתי לו, ואמרתי שאשמח גם אני להיות אורחת שלו, וכנראה שבאתי לו בדיוק בזמן. בדיוק כשנוח ❤ תודה ענקית לכל הנוגעים והעומלים שעזרו לשיר הזה לצאת את העולם 🙏🏻"

על הקליפ – ירין אהרונוף.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא