כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

ארז לב ארי – לאהוב ולשחרר

בשירו החדש ארז לב ארי משתף פעולה עם יוצרים נוספים ופותח בפנינו מחשבות מבפנים, האזינו

המוזיקאי והיוצר ארז לב ארי משיק היום שיר חדש – "לאהוב ולשחרר" שאת מילותיו כתב במשותף עם המוזיקאי עמיר לב, הלחין עם היוצר הצעיר "עשר" שגם נטל חלק בהפקה המוזיקלית והעיבוד לצד ארז ופטריק סבג.

השיר, המלווה בקליפ מאוייר שיצרה גילי שאנן, הוא סוג של תרפיה עצמית נפשית, שחרור ובו בזמן להיות יחדיו, שיר לאהובה שמערכת היחסים עימה מקדשת את הבחירה.

כך ארז לב ארי עם השקת השיר – " אני שמח ומתרגש לקראת השיר החדש " לאהוב ולשחרר", זה שיר על אהבה, על השלמה, קבלה ושחרור ועל הזמן שאחראי על הכל…היה לי העונג לעבוד על השיר הזה יחד עם עמיר לב ,"עשר" וכמובן פטריק סבג. הייתי צריך ללמוד לאורך השנים שהאהבה הכי גדולה, הכי טבעית ועוצמתית, זו שמחזיקה גם אתגרים, עליות, ירידות, שחיקה של היומיום – היא זו שלא לוחצים. זו שמחזיקים ביד אבל לא סוגרים. זו שבוחרת בכל בוקר שהיא שלך ואתה בוחר שאתה שלה. מקווה שגם אתם תזדהו."

בתאריך 25 ביוני יופיע ארז במועדון זאפה בירושלים ובתאריך 12 באוגוסט הוא יופיע במועדון זאפה בחיפה.

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא