כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

עדי אברהמי – זה מתחיל בצעד

הזמרת והיוצרת עדי אברהמי מתקרבת בצעדי ענק לעבר אלבום הבכורה שלה ומשחררת את השיר "זה מתחיל בצעד", צפו

אחרי השירים שנחשפו כאן –  "מספיק לחשוב" ו- "תגבירי", עדי אברהמי, שחקנית וזמרת יוצרת, המנגנת בפסנתר, מלחינה וכותבת, פותחת את השבוע עם שיר חדש – "זה מתחיל בצעד" מתוך אלבום הבכורה הצפוי לצאת. השיר שמילותיו נכתבו והולחנו בידי עדי, הופק ועובד על ידי אריאל טוכמן המלווה אותה ביצירת האלבום.

כך עדי עם יציאת השיר – "אני מתרגשת לשתף אתכם בסינגל החדש שלי ״זה מתחיל בצעד״. האנושות מורכבת מאנשים שלא פחדו לעשות את הצעד הראשון לפני כולם, שהאמינו , למרות שקראו להם משוגעים, שהעזו , למרות שאמרו להם שאין סיכוי, שחלמו והגשימו וגם המסע שלהם התחיל בצעד אחד קטן. תחלמו תעזו, תעשו את הצעד הראשון, אל תחכו למישהו שיאמין בכם, לכו עם החזון שלכם ומשאלת הלב שלכם בתעוזה גדולה באומץ לב ושתי עיניים בורקות, ‎“זה מתחיל בצעד וממשיך למסע זה מתחיל מאדם אחד ועובר לאנושות כולה..״

השיר מלווה בקליפ  שביימה עמית עוזר והוא מורכב מאוסף של אנשים פורצי דרך ששינו את פני האנושות כל אחד ואחת בדרכו/ה שלו/ה כגון: רוזה פרקס, אלברט איינשטיין, דנה אינטרנשיונל, מרתים לותר קינג, אליס מילר, מרים פרץ וג'ון לנון.

במקביל ליציאת השיר עדי עומדת לקיים סבב הופעות, בתאריך 9.6.21 – במועדון גריי ביהוד – מופע חשמלי, בתאריך 1.7.21 – במועדון טרמינל 4, מתחם התחנה ת"א – מופע אקוסטי ובתאריך 28.7.21 – היא חוזרת למועדון גריי ביהוד – מופע חשמלי.

מלבד היותה זמרת ויוצרת עדי היא שחקנית בוגרת בית צבי שמופיעה בתיאטרון ובטלוויזיה. היא לקחה חלק בהצגה "שיער" של התיאטרון הקאמרי ותשוב להופיע בקרוב בהצגה של תיאטרון הנפש "קול אחד" שעוסק בהטרדות מיניות (עדי מגלמת את הגיבורה שחולמת להיות זמרת ומוטרדת על ידי המפיק שלה) ובפרויקטים נוספים שיחשפו במהלך השנה.

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא