כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

The Paz Band – Concrete Sky

גל דה פז ולהקת The Paz Band משיקים שיר חדש - Concrete Sky, מתוך אלבום הקונספט Affairs of a Heart

לאחר שלושה אלבומים קודמים, חוזרת להקת The Paz Band עם חומרים חדשים שעתידים לצאת תחת אלבום קונספט ייחודי ויוצא דופן.  Concrete Sky אשר נכתב והולחן בידי גל דה פז בהפקתו של ישגב דותן הוא השיר השני מתוך האלבום המצופה, שיר העוסק באופוריה של אהבה טהורה, רגע בו החום והאהבה מתפזרים בכל הגוף, משתלטים על הנפש ומשרים תחושת ביטחון נעימה וחמימה מבפנים ועד קצות האצבעות.

אלבומה הבא של להקת דה פז בנד, Affairs Of A Heart, הוא אלבום קונספט מוסיקלי ו-וויזואלי. בצד המוסיקלי, מספר מפיקים לוקחים חלק באלבום, כאשר כל מפיק אמון על הפקת שני שירים. בצד הויזואלי, כל שירי האלבום מקבלים ביטוי בקליפים- אשר יתחברו בסופו של דבר לסרט מלא. כמו חתיכות של פאזל להרכבה,  הקליפים לא ייצאו בסדר הסופי של הסיפור לכן הטיים ליין חידתי ומטושטש. שום דבר לא באמת יהיה ברור לצופים עד שכל האלבום יצא במלואו, אז יוכלו לחבר את כל החלקים לסרט אחד שמספר את הסיפור המלא.

תסריט הקליפים קורה בעולם פוסט אפוקליפטי – בו המוסיקה היא הכוח השולט. הקליפים מתרכזים באותן שתי דמויות – שני צדדים של אותה האישה , שתיהן מגולמות על ידי סולנית הלהקה, הזמרת-היוצרת והקול הגדול גל דה פז. האחת מנסה למצוא את השנייה, השנייה מנסה לברוח מהאחרת, האחת מסמלת אור וקסם והשנייה כאב וחושך.

על הקליפ אחראי ישגב דותן

להקת The Paz Band תצא לסבב הופעות אביב כבר בימים אלו – צוללת צהובה ירושלים 13.5 | פאבלה מנוף 20.5 | וונדרבר חיפה 27.5 | חלוץ33 ב"ש 29.5 | בארבי ת"א 5.6

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא