כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות פופ
כולל וידאו

המופע המשותף של Bemet ו- Borgore

שני היוצרים הישראלים – בינלאומיים חוברים לסדרת הופעות חד פעמית שתחל במועדון B SIDE בתל אביב, כל הפרטים.

כאשר שניים מהמוזיקאים הישראלים המצליחים והמשפיעים ביותר בחו"ל מאחדים כוחות למופע משותף זה מתכון להרים את המסיבה הכי טובה בעיר. עם החזרה לשגרה אחרי שנה ויותר של ארבע קירות ומסכות מתאחדים שני המוזיקאים היוצרים הישראלים Bemet ו- Borgore להרים מופע שכולו מסיבה מוזיקלית עמוסה בהפתעות.

BEMET (הוד מושונוב), אמן מוזיקה ישראלי שהפך את הקיטאר (כלי הנגינה הייחודי שלו) ללהיט עולמי, עבד בישראל עם מיטב האמנים, מאסף אבידן, שרית חדד, אסף אמדורסקי, אביתר בנאי, שירי מימון, סאבלימינל וברי סחרוף ועד מתי כספי.  בעשור האחרון ביסס מעמדו כמוזיקאי בינלאומי שמופיע בפסטיבלים הכי נחשבים בהודו, שם נחשב לסופרסטאר עם להיטים שקצרו מיליוני צפיות.

BORGORE (אסף יוסף בורגר) הוא די ג'יי, מוזיקאי ומפיק דאבסטפ, אלקטרו האוס, טראפ שתופף לשעבר בלהקת הדת' טאל "SHABIRA". בשנת 2012 זכה לפרסומו הבינלאומי כשפרסם את הלהיט "Decisions" בביצוע קולי של מיילי סיירוס ומאז שיתף פעולה עם מיטב האמנים הבינלאומיים דוגמת "Waka Flocka Flame", סדריק ג'רוואה וג'י איזי, הופיע על הבמות והפסטיבלים הנחשקים והיוקרתיים בעולם וצבר מיליוני מעריצים מכל קצות הגלובוס.

המופע הראשון בסבב המאוחד יתקיים במועדון בי סייד קלאב בתאריך 8 במאי, דלתות החל מהשעה 20:30.

קבלו כמה טעימות גם מהחיבור של השניים וגם הצצה ללהיטים הגדולים

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא