כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

עופרי סלומון ועמית שמואל – על הפנים

הזמרת עופרי סלומון והמפיק המוזיקלי עמית שמואל Mitch משיקים את הסנונית הראשונה מתוך פרויקט חדש, צפו

השחקנית, רקדנית והזמרת עופרי סלומון חולמת מגיל צעיר חולמת על אמנויות הבמה, היום היא משיקה את שיר הבכורה שלה "על הפנים" אשר נכתב והולחן בידי היוצר והמפיק המוזיקלי Mitsh  – עמית שמואל במיוחד עבורה. עמית שביום יום פועל בתחום ענף ההי טק הוא מוזיקאי מחונן בעל שמיעה אבסולוטית שהחל את הרומן שלו עם עולם המוזיקה בגיל צעיר מאוד. בימים אלו הוא שוקד על פרויקט מוזיקלי משיריו וכאמור "על הפנים" הנו הסנונית הראשונה מתוכו.

השיר הנעטף במעין מלודיה פולקית נינוחה עוסק בעצם בנושאים כואבים ולא קלים לעיכול – התמודדות עם פוסט טראומה והתקפי חרדה. כדאי לאמץ את האוזן ולהקשיב היטב למילות הנרטיב הבוקעות מתוך השיר. על הקליפ המלווה אחראי אור בן דוד.

כך עופרי על השיר בביצועה – "שיר חדש נולד ויצא היום החוצה. זכיתי לקבל הזדמנות לבצע את השיר ״על הפנים״ שכתב והלחין עמית שמואל המוכשר !!! פרויקט מדהים עם אנשים מדהימים ולי ממש כיף להיות חלק מזה ! תהנו"

כך עמית על השיר החדש – "השיר "על הפנים" הוא סינגל ראשון מתוך שיתוף פעולה חדש עם הזמרת/שחקנית/רקדנית הסופר מוכשרת עופרי סלומון. אל תניחו לקול היפה, השירה הנעימה והקצב הסוחף לבלבל אתכם. קחו הרבה אוויר לפני שאתם צוללים אל הטקסט"

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא