כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנהחדשות מקומיותמוזיקה בצל מגיפת הקורונה
כולל וידאו

הזמר היווני ניקוס ורטיס חוזר לישראל

המופע הבינלאומי הראשון שמגיע לישראל מאז פרוץ נגיף הקורונה, ניקוס ורטיס בהיכל מנורה, כל הפרטים

הזמר היווני  ניקוס ורטיס  חוזר לישראל אחרי שנתיים מאז הופעתו הקודמת למופע אשר אורכו כשעתיים וחצי ויכלול את מיטב הרפרטואר של ורטיס בעיבודים מיוחדים בליווי להקה בת 25 נגנים. מתי? – המופע הראשון יתקיים ביום רביעי 12 במאי, המופע השני יתקיים ביום חמישי, 13 במאי  2021, היכל מנורה מבטחים, תל אביב. 3000 כרטיסים בלבד בכל אחד מהמופעים!!

הכוכב היווני ניקוס ורטיס אשר הפך לשגריר המוסיקה היוונית בישראל ובעולם, מגיע במאי הקרוב לצמד הופעות אשר יסחפו את הקהל לחגיגה יוונית משובחת. המופע של ורטיס הינו המופע הבינלאומי הראשון בישראל מאז פקד אותנו נגיף הקרונה.

רבים מלהיטיו של הזמר האהוד זכו לעיבוד ישראלי ובוצעו בעברית ע"י זמרים ישראלים לדוגמא: "זה אני" ו-"כשאת איתו" ע"י אייל גולן, "פעם בחיים" של מושיק עפיה ושלמי סרנגה, "כאן בלעדיך" של מאור אדרי, "מאריפוסה" של שלומי שבת, "אין דבר כזה" של הצמד סטלוס ואורן חן ו-"אם תחכי לי" של פאר טסי.

ורטיס יליד הולנד שעבר עם משפחתו בגיל צעיר לאתונה יוון החל את דרכו המוזיקאלית בלימוד נגינה על בוזוקי והמשיך בתחום השירה במועדונים בסלוניקי וחבל מקדוניה. הזמר זכה במהלך דרכו לפרס הזמר החדש הטוב ביותר ביוון בטקס תחרות פרסי "האריון" השלישי מטעם הפדרציה לתקליטים של יוון, אלבום פלטינה ופרס לסינגל יווני הנמכר ביותר. בנוסף, מידיי שנה מבקרים אלפיי ישראלים במועדונים של ניקוס " yton" שבאתונה ובמועדון "אורמה" בסלוניקי.

ממשרד ההפקות אגואיסט נמסר –  ״משרדנו עמל קשות כדי להחזיר את ההופעות מחו״ל לישראל ואנו שמחים שמאמצינו נשאו פרי – ניקוס ורטיס, גדול זמרי יוון חוזר לישראל. בקרוב נודיע על הופעות נוספות. הקיץ הזה יהיה כולו בסימן שיתופי פעולה עם אומנים בינלאומיים מהשורה הראשונה בעולם״

הכניסה להופעה בהתאם להנחיות משרד הבריאות. מחיר כרטיס – 295 ש"ח. כרטיסים בקופות לאן 8780*

ניקוס ורטיס היכל מנורה, יוני 2019

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא