כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

ים רפאלי – אין אף אחד

שיר חדש בביצועו של ים רפאלי - אין אף אחד, צפו

האם הזמר והיוצר ים רפאלי עומד בפני הוצאת אלבום בכורה? במהלך שירותו הצבאי הספיק ים רפאלי להשיק שישה שירים – שהכאב ימצא לו חבריםמילים שהייתי אומר רק לךלא יוצאת לי מהראשאלף כינורותבית הספר הישן וורוד שחור – עם טליסמן, את השביעי הוא השיק ביום בו השתחרר מהצבא לפני שלושה חודשים – הכל מהתחלה. כל השירים זכו לכמויות אדירות של צפיות והאזנות ברשתות החברתיות וברדיו.

היום הוא משיק שיר חדש, שמיני במספר, – השיר "אין אף אחד" נכתב והולחן בידי ים רפאלי יחד עם עידו נצר ועמית מרדכי שגם הפיקו מוזיקלית. הוא מפציץ מההתחלה, במקצב, במשפטים ובפלואו. יוצר קוקטייל של תחושות ורגשות על גבי מצע מלודי עמוס באנרגיות, השיר נפתח בדקלום וממשיך בפזמון חוזר המהווה מהלך כניסה לדאנס רקיד. הטקסט עוסק בשאלות בינו לבינה וכל כולו מהווה קו ממשיך לאסופת השירים הקודמים. זו הסיבה שאני שואל את שאלת האלבום בימים והדור החי מלהיט ללהיט ולא חושב על אלבומים כלל. האם ים יוצא דופן מבין בני דורו? ימים יגידו.

כך ים רפאלי עם השקת השיר החדש – "זה התחיל משיר בלוז גיטרה על האגו הגברי  ונגמר בפופ קצבי 2021. קשה לנו הגברים להבין שכשקשר נגמר – יכול להיות טוב לבת הזוג לשעבר. אבל כן, יכול להיות להן טוב וכדאי שנבין. בכל מקרה השמעתי את השיר לעידו ועמית שעשו איתי את הכל מהתחלה ויהלום של המדינה ויחד יצרנו את ההפקה החדשנית הזו. אני מאוד מתרגש לשחרר לאוויר את השיר השני שכתבתי והלחנתי איתם. "אין אף אחד" נכתב בדיוק על התחושה של אחרי הפרידה. כל מה שאנחנו באמת רוצים לשמוע ברגעים האלה שבעצם – אין אף אחד J .. בטוח שכולנו עברנו את התחושה הזו . מקווה שתאהבו. שלכם. ים רפאלי"

על הקליפ אחראית דניאלה מרוז.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא