כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

הראל סקעת – חזק על הרצפה

הראל סקעת משיק שיר חדש - "חזק על הרצפה", צפו

אחרי שהשיק בקיץ האחרון את השיר שהפך ללהיט ענק וסוחף "כל היום" בדואט עם אניה בוקשטיין, משיק הבוקר הזמר הראל סקעת שיר נוסף בדרך לאלבום חדש – "חזק על הרצפה". השיר נכתב והולחן בידי הראל יחד עם צליל קליפי ובסיוע של טל פורר שאחראי על ההפקה המוזיקלית. בשיר החדש מנתח הראל מעין חשבון נפש אישי לזמן הזה, בודק עם עצמו את מהלכיו בחיים ומזכיר כי תמיד חשוב לשמור על יציבות ובלשונו "רגליים על הרצפה". השיר מגיע בתוך חלל זמן של עולם אשר התהפך מול העינים בשנה החולפת והעמיד אותנו מול מציאות קשה, מבלבלת ומאתגרת ברמה האישית, המשפחתית, הכלכלית והנפשית. זהו טריגר מעולה ליצירה. המלודיה וההפקה המוזיקלית לוקחים את השיר כלהיט מובטח כמו שיריו הקודמים של הראל סקעת, יש לו את הדבר הזה (אקס פאקטור?…) שהופך כל טקסט ומלודיה שהוא נוגע בה לדבר אמיתי אהוב, מתנגן ומצויין.

על הקליפ בו מככבת השחקנית דניאל גל אחראים הבמאי יריב פיין והצלם גיא כושי.

כך הראל עם יציאת השיר – "חזק על הריצפה. זה מה שהרגשתי שקרה לכל מה שהיכרתי עד לשנה האחרונה, המוזרה והמאתגרת הזו.. עכשיו, שמתחילים לראות את האור בקצה המנהרה, אלו המילים והמסקנות שאקח איתי מהשנה הזו. לעולם לא לפחד להסתכל לעצמי בעינים.. לעולם לא לברוח, כי פשוט אין לאן, ואלוהים, שמלווה אותי בהרבה מאד טקסטים, תמיד נמצא שם לדבר שניה לפני שנופלים חזק, על הרצפה.. שנים שאני עוקב אחר היצירה של דניאל ומוקסם מהכישרון הטבעי והיופי המרגש.. חיפשתי את הרגע הנכון שנעבוד יחד והנה מצאתי אותו.. הפנים והמבטים שלנו אחד על השני מספרים את הסיפור שלנו בשיר הזה בצורה הכי טובה.."

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא