כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנהמוזיקה בצל מגיפת הקורונה

פסטיבלי Glastonbury ו – Coachella בוטלו שוב

הפסטיבלים הבינלאומיים למוזיקה בבריטניה ובארצות הברית שתוכננו לאפריל 2021 בוטלו גם השנה, כל הפרטים

זו השנה השנייה שהפסטיבלים הענקיים הללו מתבטלים בעקבות מגיפת הקורונה, נזק גדול למארגנים ולתעשיית המוזיקה העולמית.

מארגני הפסטיבל הבריטי Glastonbury מייקל ואמילי אייוויס הודיעו לקראת סוף השבוע על ההחלטה לבטל – "בצער רב, עלינו להודיע ​​כי פסטיבל גלסטונברי השנה לא יתקיים, וכי זו תהיה עוד שנה אבודה שנכפתה עלינו, למרות המאמצים שלנו, התברר שאנחנו פשוט לא נוכל לגרום לפסטיבל לקרות השנה. אנו כל כך מצטערים לאכזב את כולכם. "

הפקת פטיבל Glastonbury תאפשר למחזיקי הכרטיסים מאשתקד (שבוטל גם בגלל המגיפה) לשמור את פיקדון הכרטיסים שלהם לשנת 2022. המפיקים אומרים כי הם בטוחים מאוד שיוכלו לספק משהו מיוחד באמת בשנת 2022.

ובחוף המערבי של ארצות הברית מתברר כי גם פסטיבל המוסיקה והאמנויות Coachella אשר התקיים לאחרונה בשנת 2019 ומשך כמאה אלף צופים מכל העולם מידי יום לא יתקיים השנה ולצידו גם פסטיבל מוזיקת ​​הקאנטרי, Stagecoach, שאף הוא נקבע לאפריל 2021, בוטל. תאריכים חדשים לא פורסמו.

התכנון המקורי היה כי הראפר טראוויס סקוט, הזמר פרנק אושן ורייג' אגיינסט דה מאשין יהוו ההדליינרים של קואצ'ילה.

תעשיית המופעים העולמית הוקפאה למעשה מאז אמצע מרץ 2020, כאשר AEG ו- Live Nation, התאגידים השולטים בתחום המוסיקה החיה, השעו את כל הסבבי ההופעות בעקבות התפשטות מגיפת הקורונה והותירו אמנים – כמו גם צוותיהם וכל העובדים הקשורים האחרים בחוסר ידיעה מתי יחזרו אירועים גדולים כאלה. פסטיבלי מוזיקה גדולים אחרים, כולל Lollapalooza בשיקגו, Levitation באוסטין ו- Summerfest במילווקי, בוטלו אף הם השנה.

לעומת זאת פסטיבלים גדולים כמו פסטיבל הג'אז של ניו אורלינס, Governors Ball  ו – Bonnaroo  עדיין מקווים להתקיים בשנת 2021 – אם כי חודשים מאוחר יותר מהרגיל. פסטיבל הג'אז הודיע ​​השבוע כי הוא קבע את אירועי 2021 לתאריכים 8-27 באוקטובר, ואילו Governors Ball מקווה להעלות פסטיבל בין התאריכים 24-26 בספטמבר. בינתיים, Bonnaroo צפוי להתרחש בין התאריכים 2 ל -5 בספטמבר.

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא