כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנה
כולל וידאו

מאשה אליוקינה מההרכב Pussy Riot נעצרה בעקבות הפגנה נגד פוטין

אליוקינה השתתפה במחאה גדולה שמתחה ביקורת על נשיא רוסיה בסוף השבוע האחרון, כל הפרטים.

מאיה ולדימירובנה מאשה אליוקינה הייתה אחת מ -3,000 אנשים שנעצרו בהפגנה, בה השתתפו אלפי אנשים. היא מועמדת לדין בגין "הפרת כללים סניטריים ואפידמיולוגיים" ועלולה לעמוד בפני עונש מאסר עד שנתיים אם תמצא אשמה.

על פי ציוץ מחשבון הטוויטר הרשמי של Pussy Riot אליוקינה עדיין עצורה. "היא מתמודדת עם אישומים פליליים ושנתיים בכלא בגין עידוד אנשים לצאת להפגנות ברשתות החברתיות, אלו פניה של רוסיה של פוטין. ברור שאין להם שום דבר אחר לעשות, אלא להכניס את פוסי ריוט לכלא שוב ושוב."

המחאה נערכה בתגובה למעצרו של מנהיג האופוזיציה הרוסי אלכסיי א 'נבלני שנכלא בשובו למדינה.

אליוקינה נעצרה בעבר בשנת 2012 בגין "חוליגניזם מונע משנאה דתית" כאשר להקת Pussy Riot הופיעה בקתדרלת ישו המושיע במוסקבה. היא נידונה לשנתיים מאסר אך שוחררה לאחר 16 חודשים.

היא נעצרה שוב בפברואר 2014 בחשד לגניבה בבתי מלון לכאורה אך שוחררה ללא כתב אישום.

כזכור במאי 2018 חברות ההרכב היו אמורות להגיע לתל אביב להופעה במועדון בארבי כחלק מפסטיבל הסופרים הבינלאומי שנערך במשכנות שאננים בירושלים אולם הן ביטלו את הגעתן להופעה.

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא