כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

רינת עמנואל – כובע קש

מאיר גולדברג, מישה סגל ורינת עמנואל מגישים פנינה מוזיקלית הצפה מעל הזמן, כובע קש, האזינו

תריסר שנים אחרי שהשיקה את אלבום הבכורה שלה – "מקום שמור" בעיבודם המוזיקלי של שם טוב לוי, יצחק קלפטר ועמוס עבר-הדני, הזמרת והיוצרת רינת עמנואל (להקת הנח"ל, שיער) עושה את צעדיה לקראת השקת אלבום חדש בתצורת EP בעוד חודשים ספורים. כעת היא משחררת מתוכו את הסנונית הראשונה – "כובע קש" אשר מילותיו נכתבו ידי המשורר מאיר גולדברג והולחן, עובד והופק מוזיקלית בידי מישה סגל, אחד המוזיקאים המיתולוגיים (אריק איינשטיין, אלי מגן, חוה אלברשטיין ועוד) האחראי על כלל שירי האלבום המתהווה אשר העבודה עליו מתבצעת בימים אלו בעבודה קרוס אטלנטית כשמישה יושב בלוס אנג'לס ואילו רינת מקליטה את קולה ממקום מגוריה במנחמיה בעמק המעיינות.

"כובע קש" הוא שיר העוסק באהבה מנקודות מבט של זיכרון לצד שיכחה. המפיק מישה סגל ידע להותיר את קולה המצויין של רינת בקדמת ההאזנה והרווח של המאזינים הוא מעולה. את הקליפ המלווה שצולם על רקע נופי העמק הצפוני יצרו עירן גיל ועירן שרעבי.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא