כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנהמוזיקה בצל מגיפת הקורונה
כולל וידאו

כוכבי רשת – רוברט פריפ וטויה ווילקוקס

מייסד להקת קינג קרימזון רוברט פריפ וזוגתו הזמרת טויה ווילקוקס הפכו בשנה החולפת לכוכבי רשת הזוכים לחשיפה ומעקב של צופים רבים בבריטניה ומחוצה לה, כל הפרטים.

מסימני ימי הקורונה – כוכבת הפופ טויה ווילקוקס ובן זוגה הגיטריסט והמייסד של הרכב הרוק המתקדם משנות השבעים קינג קרימזון רוברט פריפ ממשיכים את מסורת הקליפים שלהם בימי ראשון שכבר הפכו למסורת וצפייה בעיני צופים רבים בבריטניה ובעולם.

במהלך החודשים האחרונים, כוכבת הפופ טויה ווילקוקס, כיום בת 62,  ובעלה, הגיטריסט המייסד של הרכב הרוק המתקדם קינג קרימזון רוברט פריפ שמחו את הבריטים עם סדרת הופעות מידי צהרי יום ראשון במהלכן בצעו גרסאות מחווה ללהיטים רבים תוך כדי מתן הצצה לחיים המשותפים בביתם.

בגילוי נאות אחשוף כי בין מעריציהם המושבעים גם אני, כמי שגדל על אלבומי קינג קרימזון ואחד מתחביבי הוא צפיית בינג' בעקבות הקליפים הדי מטורפים שלהם.

המפנה כאמור שהפך את התחביב שלהם, שנולד בימי הישיבה בבית בעקבות מגיפת הקורונה, לתופעה ויראלית גלובלית, החל בימים האחרונים בעקבות עלייתו של קליפ בו הם מבצעים את השיר Enter The Sandman במקור של להקת מטאליקה מאלבומה הנושא את שמה מנת 1991 שחצה את קו שלוש מיליון צפיות ביוטיוב.

על פי גוגל טרנדס, העוקבת אחר הפופולריות של מונחי החיפוש לאורך זמן, החיפושים אחר Toyah Fripp גדלו ברחבי העולם בכ -1000% בימים האחרונים, והוסיפו עשרות אלפי עוקבים לחשבון היוטיוב של וילקוקס.

בעקבות כך העלו אתמול את הקליפ האחרון שהוא גרסת מחווה מלאת אנרגיה של השיר Rebel Yell במקור בפי הזמר בילי איידול כשהם מבצעים אותה בספוט החביב עליהם במטבח הביתי והמשפחתי, כאשר שפריפ מבצע את קטע הגיטרה המקורי של סטיב סטיבנס בסגנון קינג קרימזון בעוד טויה ממשיכה לעשות את השטויות הרגילות שלה, איזו הופעה!!

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא