כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

Full Trunk – לישון בעמידה

שיר ראשון של הרכב האתנו גרוב רוק הישראלי Full Trunk בדרך לאלבום חדש - "לישון בעמידה", צפו

השיר "לישון בעמידה" נכתב והולחן בידי גל ניסמן יחד עם אריאל קשת בתוספת ביט שיצק לתבשיל זוהר ברזילאי. דרך מצויינת לסלול את הדרך לאלבום הבא של הרכב האתנו גרוב רוק הישראלי Full Trunk. תבשיל הכולל גיטרות רוק מחוספסות ותבליני גרוב וביט המגיעים מהצד השני של הסצנה, בתוך כל אלו מונח לו במקום של כבוד טקסט מחאה שאומר את האמת בפרצוף וקורא להתעורר ולעמוד על הזכויות של כולנו כאן בשלולית המזרחית של המידל איסט. את המסר עוטף הבמאי  רותם כץ במערכה קשוחה של זירת אגרוף רק כדי להעביר את המסר המילולי גם לעיניים. בתכלס התוצאה מוצלחת, אפשר לנגב עם פיתה מוזיקלית ולבקש עוד!!

ליד השיר החדש מגיעה אמירתו של היוצר ואיש הפרונט בהרכב גל ניסמן – "השיר והקליפ שמלווה אותו, הם תמצית האמירה והתחושה האישית שלי בתקופה המשוגעת הזאת, אבל אני כשאני מסתכל סביב, אני מבין שזה בעצם הסיפור של עוד המון אנשים, כולנו מרגישים שקופים, לא קיימים. שקופים אל מול אלה שאמורים להיות "נציגנו" עאלק, הממשלה שלנו, שהשנה הוכיחה שוב ושוב, אין ספור פעמים, שכל מה שמעניין אותם זה הם עצמם. אנחנו חיים בתקופה בה כמעט בכל יום אנחנו שומעים על  אנשים שמאבדים את כל מה שבנו במהלך חייהם, ובמקרים קורעי לב אף מאבדים את הרצון  להמשיך לחיות. בתקופת משבר שבה דרושים מנהיגים שיעסקו במלאכת הריפוי, הקירוב והאיחוד של הציבור, אצלנו יש מנהיגים שעסוקים בהתססה, הפרדה, הפחדה וכל מה שדרוש כדי לחזק את מיקומם במפה הפוליטית. ולמרות הכל.. אני רואה אור בסוף הדרך הארוכה שעוד לפנינו. שלב הראשון -להפסיק לישון בעמידה."

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא