כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

ראודור – סדר עולמי חלש

שירו החדש של ראודור מביא את זעקתו של הדור הנוכחי אל מול מטרללי המגיפה, צפו

ראודור הוא יוצר, כותב, מלחין ומבצע פורה מאוד, יליד באר שבע, בשנת 2013 פגשנו בו לראשונה כאשר היה בדרכו להשיק את אלבום הבכורה "אומץ לשנות". מאז זרמו מים רבים בנחלים והבוקר ראודור משיק שיר חדש – "סדר עולמי חלש" עימו מבקש ראודור להגיש תמונת מצב ממבט אישי על החיים בישראל בימי קורונה 2020. ראודור מגיש טקסט חד ונוקב עם המון ביקורת סמויה וישירה על הטרלול המתרחש כאן, על החיים שהופכים חסרי וודאות, על תוכניות שנגוזות בהניף כלום ושום. על מציאות מבאסת. אולם, את נימת ההומור שבזוית הראייה על העצב הנורא הזה הוא משגר אל המאזין באמצעות מלודיה והפקה מוזיקלית מהודקת הנעטפת בוידאו קליפ שמביא את הצד הויזואלי בחוויה וההוויה שטמונות בנרטיב של השיר.

את המילים והלחן כתב ראודור יחד עם בן שופן שאחראי גם על ההפקה המוזיקלית ועומד לצידו של ראודור בשנה האחורנה עם שורת שירים מרתקת.

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא