כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

הפרויקט של רביבו – עוד מילה

הפרויקט בביצוע שיר חדש - "עוד מילה" צפו בקליפ

בפעם האחרונה שראיתי את הפרויקט של רביבו בהופעה חיה זו הייתה אחת מנקודות השיא בקריירה שלהם – "אגדות נרקמות בלילות" היה הטייטל למופע במסגרתו העניקו כבוד והוקרה לשורת אמנים מהסצנה הימתיכונית שעל שיריהם הם גדלו ובמהלך הופעותיהם הם מבצעים אותם בגרסאות עכשוויות ומבצעים מה שקרוי "להחזיר עטרה ליושנה". אמפי לייב פארק בראשל"צ מול קהל עצום ועם כוכבים ענקיים החל מדקלון ועד זהבה בן. מאז כידוע נפלה עלינו המגיפה המקוללת שהורידה באחת את המסך על עולם המופעים. אמנם חברי פרויקט של רביבו קיימו הופעות בשידור ישיר ואף פתחו "תחנת רדיו" אינטרנטית עם שידורי לייב על בסיס שבועי קבוע – "רדיו רביבו", כדי להמשיך במסורת שמזוהה איתם לשמח, ולו במעט, את הקהל הנאמן שלהם גם  בימים מורכבים אלו. אך הרי כולנו יודעים שאין תחליף להופעה חיה והנוכחות עם חברי הפרויקט.

מכל מקום, השבוע הם משחררים שיר חדש – "עוד מילה" אותו כתבו והלחינו יחד עם אבי אוחיון בעיבודו והפקתו המוזיקלית של רביב בן מנחם עצמו. השיר החדש נוגע ברגעים בין בני זוג החיים יחדיו, העליות והמורדות והתקווה להמשכיות.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא