כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

צחי הלוי ולוסי אהריש – SEEN

הדואט הראשון של הצמד - "SEEN" מבוצע בשלוש שפות, כדאי להאזין ולצפות

אחרי שהוכיחו את כשרונם המוזיקלי בתכנית הריאליטי " זמר במסיכה" (צחי כבר הוכיח זאת בעבר) מגיע הדואט הראשון של השחקן והמוזיקאי צחי הלוי עם זוגתו העיתונאית ושדרנית הטלויזיה לוסי אהריש  – שיר בשלוש שפות שאת מילותיו כתבה והלחינה שכתבה והלחינה הכותבת האגדית דיאן וורן – Diane Warren, תורגם מעברית לערבית בידי צליל קליפי ועובד מוזיקלית על ידי טל פורר. הקליפ היוצא הבוקר הוא חלק מקפיין לסרטה החדש בכיכובה של הכוכבת האגדית סופיה לורן The Life Ahead אשר עלה בימים אלה לפלטפורמת הסטרמינג של נטפליקס. המשכו של השיר יצא לאור באמצעות מפגש משולש שיתקיים בחודש פברואר 2021 אז יעלה קליפ בו ישירו בני הזוג יחד עם דיאן וורן עצמה כל אחד בשפה אחרת.

החיבור הייחודי נרקם בניצוחה של אירית טנהנגל אחת הנשים הבולטות בשוק המוזיקה הבינלאומי, שחברה אל לא אחרת מהכותבת הגדולה בעולם וזוכת פרסי הגראמי דיאן וורן שכתבה להיטי ענק לאמנים הגדולים בהיסטוריית המוזיקה: סלין דיון, וויטני יוסטון, מילי ונילי, ריטה אורה, ליאן ריימס, אירוסמית', בלינדה קרלייל, שר, ליידי גאגא, לאונה לואיס ועוד…

דיאן וורן שנבחרה לכתוב את שיר הנושא לסרט פנתה אל אירית טנהנגל על מנת ליצור שיר בינלאומי עם מסר של אחווה ואחדות. באחד מהערבים בהן צפתה אירית בתוכנית "זמר במסכה" היא ראתה את לוסי אהריש בתור החסידה, ובעבר הכירה את כישוריו המוזיקליים האדירים של צחי הלוי, ומיד החליטה שהם הליהוק האולטימטיבי לביצוע השיר, כי הם זוג שכנגד כל הסיכויים והמחסומים הלכו אחרי האהבה שלהם ומהווים סמל לאחדות.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא