כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

חנן בן ארי – אמן על הילדים

את שירו החדש יצר חנן בן ארי בסיוען של אלפי משפחות ששלחו קטעי וידאו המתעדים רגעים משפחתיים, צפו בקליפ

לאחר לידת בנו השישי, שלום בן ארי, לפני כחודש, פנה הזמר והיוצר חנן בן ארי לציבור מעריציו הענקי בבקשה לשלוח אליו קטעי וידאו המתעדים רגעים של הורים, אב, אם וילדים. הבוקר משחרר חנן את השיר החדש – "אמן על הילדים" כשהוא עטוף בקליפ העשוי ממארג של עשרות מתוך אלפי הקטעים שנשלחו אליו. השיר החדש שנכתב, הולחן ומבוצע בפי חנן ובהפקתו המוזיקלית של תומר בירן נוגע בהתרגשות מעצם הידיעה כי אתה הופך לאב, מעצם הידיעה כי מעתה אתה השומר והמגן של אותו יצור רך שהולך ומתפתח או כפי שחנן שר – "מתפלל על הילדים שלי…אמן אמן על הילדים שלי…".

כך חנן בן ארי עם צאת השיר החדש – "אין לי מילים או הסברים להוסיף על השיר, רק רוצה לומר תודה לאלפי האנשים ששיתפו אותנו בתמונות, סרטונים ופיסות חיים שלהם. הפכתם את השיר ואת הקליפ הזה למסע אמיתי ומרגש פי כמה . אמן על הילדים של כולנו".

על הקליפ אחראים העורכים איתן כהן ויהונתן ״חורח׳ה״ סרור.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא