חדשות בינלאומיותחדשות הסצנהמוזיקה בצל מגיפת הקורונה

ענקית הכרטיסים Ticketmaster מיישמת טכנולוגיה לריחוק חברתי בהופעות לעתיד

חברת Ticketmaster הכריזה כי טכנולוגיית 'SmartEvent' עשויה להיות העתיד של עולם המופעים החיים, כל הפרטים.

האם נמצא פתרון טכנולוגי לחזרת עולם המופעים לחיים מבלי לסכן את הקהל? בעקבות מגיפת הקורונה והמגבלות שנקבעו בשל כך לריחוק חברתי, אירועים עתידיים ומופעים עתידים להיראות שונים בהרבה ממה שהיינו רגילים. כעת נראה כי לחברת Ticketmaster ענקית הכרטיסים העולמית, יש הרבה תכניות בעבודה כדי להבטיח שההופעות העתידיות יהיו בטוחות לחזור אליהן.

החברה מפתחת בימים אלה טכנולוגיה חדשה בשיתוף ענקית הטכנולוגיה בסלולר VenueNext שתקל על מתחמי הופעות להפעיל אמצעי ריחוק חברתי בטוח באירועים. מדובר בטכנולוגיה חדשה SmartEvent הכוללת כלי ישיבה בריחוק חברתי, המשתמש באלגוריתמים כדי לחשב יכולות מקומות בטוחים, תזמון בטוח של כניסה ללא צפיפות. גם הקופות וסריקות הברקוד יופעלו במינימום מגע במהלך המופעים.

על פי הפרסום של חברת לייב ניישן העולמית טכנולוגיית SmartEvent מייתרת את הצורך במגע פיזי בכניסות לאירועים, הטכנולוגיה יכולה להפוך מתקן קופות מסורתי לקופות ללא מגע, עם יכולת להתמודד עם כל עסקאות הכרטיסים, תמיכת חשבונות, החזרים כספיים תוך צמצום הצורך באינטראקציות פיזיות בין הקהל לצוות. הקהל יבדוק את עצמו באירוע באמצעות סורקים ללא מגע באמצעות כרטיסים דיגיטליים במכשיר הנייד, שיספקו כניסה מהירה יותר.

פרסומת

הטכנולוגיה החדשה יכולה לטפל בנושא המרווח בין מקומות הישיבה או עמידה והתאמת יכולת לשינוי תקנות ריחוק חברתי. הכלי משתמש באלגוריתמים מותאמים אישית השוקלים את גודל המקום, מרחק בין מושבים ונקודות נתונים רבות יותר כדי ליצור אסטרטגיות ישיבה ייחודיות לכל אירוע. הטכנולוגיה יכולה להגדיר מחדש סידורי ישיבה עבור לוגיסטיקה ודרישות כרטיסים שונות, מה שמאפשר למארגנים את היכולת למקסם הכנסות.

הידיעה אודות הטכנולוגיה החדשה שגויסה לטובת השבת עולם המופעים לחיים מגיעה בדיוק אחרי פרסום אודות המחקר שהתקיים בגרמניה אודות מניעת הפצת הוירוס במופעים שכלל כ 1,500 מתנדבים בהופעות חיות.

ולנקודה המקומית – תגובת מנכ"ל טיקטמאסטר ישראל – אמיר קיש פלח – "אנחנו שמחים להיות חלק מגוף בינ"לא שנמצא בחוד החנית הטכנולוגית ומפתח פלטפורמה מותאמת לעולם שחווה מגיפה, נושא הטיפול בריחוק חברתי שיאפשר את חזרת הקהל למופעים, אירועים ופסטיבלים נמצא בעדיפות ראשונה של טיקטמאסטר ופיתוח טכנולוגי זה מאפשר לה להמשיך ולהוביל את תחום מכירת והפצת הכרטיסים העולמי"

פרסומת

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button
%d בלוגרים אהבו את זה: