כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיותחדשות פופ

שרית חדד יוצאת לדרך עצמאית

סופית - אחרי שנים רבות תחת המעטפת של האמרגן אבי גואטה מכריזה שרית חדד על עצמאות מלאה גם בפייסבוק, כל הפרטים.

ארבעה חודשים אחרי שנפרדה באופן רשמי ממנהלה האישי אבי גואטה מגדירה את עצמה הזמרת שרית חדד כעצמאית וממתגת מחדש את עמודה הרשמי בפייסבוק, במקום השם – "שרית חדד – העמוד הרשמי – אבי גואטה הפקות" יקרא העמוד מעכשיו בטייטל – "שרית חדד – Sarit Hadad ".

הקשר בין גואטה לחדד החל כאשר הזמרת הייתה רק בת 16 שנים והיא הופיעה בחוף הים בנתניה, שם גילה אותה גואטה שהתלהב והחתימה על חוזה הקלטות והפך למנהלה האישי, למרות שבמשרד האמרגנות שהוא ניהל היו חתומים בהמשך אמנים נוספים גואטה התמקד בניהול אישי של שרית בלבד וחלק גדול מהצלחתה היא חייבת לו.

כאמור היום, אחרי 25 שנות פעילות ושותפות, היא הגדירה את עצמה מחדש באופן סופי כאשר גם עמודה הרשמי בפייסבוק נוקה מאזכור שמו של גואטה.

שרית חדד (חדדוב) ילידת עפולה החלה את הרומן עם עולם המוזיקה כבר בגיל 12, למרות שהוריה אסרו עליה לצאת להופעות היא לימדה את עצמה לנגן על גיטרה, פסנתר, קסילופון, אורגן, עוגב, דרבוקה, צ'לו, אקורדיון וטרומבון ועם חלקם היא עושה שימוש במהלך הופעותיה. בשנת 2002 השתתפה בתחרות האירוויזיון וייצגה את ישראל כאשר שירה – Light a candle הגיעה למקום ה – 12 מתוך 24 שירים בגמר. יש הרואים בכך כישלון ויש הרואים בכך הישג אם לוקחים בחשבון גם שיקולים פוליטיים…

על מדף האלבומים האישי שלה מצויים 23 אלבומים הכוללים אלבומי אולפן והופעות חיות, כמו כן שרית שיתפה פעולה עם אמנים רבים נוספים.

גואטה וחדד, רגעים מפעם…

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא