כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיותמוזיקה בצל מגיפת הקורונה

הוחלט – אולמות התרבות והמופעים יפתחו בתאריך 1 בספטמבר

לאחר הסכמה בין משרד הבריאות ומשרד התרבות הוחלט כי בתאריך 1 בספטמבר ניתן לקיים אירועים באולמות תרבות, כל הפרטים

בהמשך לשיחות שהתקיימו בין נציגי משרד התרבות והספורט, לנציגי משרד הבריאות, סוכם כי אולמות התרבות יפתחו בתאריך 1.9 על פי מתווה הרמזור שמגבש פרויקטור הקורונה, פרופסור רוני גמזו ובהתאם לנתוני התחלואה.

כך שר התרבות והספורט חילי טרופר – "מהלך זה, מצטרף לבשורה משבוע שעבר, במסגרתה החזרנו את מופעי התרבות במרחבים הפתוחים. אנו ממשיכים לפעול על מנת לפתוח גם את אולמות התרבות ב1 בספטמבר. הגיעה העת להחזיר את התרבות לאולמות ולהחיות את עולם התרבות בחזרה."

בתוך כך ממשיכים נציגי משרדי הבריאות והתרבות, לתאם את פרטי המתווה האחרונים, שיאפשרו את פתיחת האולמות, לרבות מספר המשתתפים ואחוזי התפוסה. נמשיך ונעדכן.

קדמה להכרזה הזו ישיבת וועדת הקורונה בראשותה של ח"כ יפעת שאשא-ביטון שאמרה – "אנחנו לא צריכים לשאול למה עולם התרבות לא נפתח, אלא חייבים לדרוש שייפתח… לא ברור למה מקום כל כך מסודר שיכולים לשלוט בסיטואציה המתרחשת בו לא יפעל… זה לא רק האמנים, יש פה כל כך הרבה מעגלי תעסוקה שמושפעים מהענף ויושבים בבית ואף אחד לא יודע להגיד למה… אני מבקשת אמירה ברורה שב-1 בספטמבר אולמות התרבות יוכלו להיפתח".

אז מה כבר נקבע?

נכון לעכשיו המופע הראשון הצפוי להתקיים בסמוך לתאריך היעד הוא המופע של הילה רוח במועדון בארבי בתל אביב, לפרטים ורכישת כרטיסים – לחצו כאן.

בהיכל התרבות בתל אביב יתקיים בתאריך 3 בספטמבר מופע של הזמרת יסמין לוי באולם צוקר, לפרטים ורכישת כרטיסים – לחצו כאן.

במועדון זאפה בתל אביב נקבע לתאריך 4 בספטמבר מופע של "קצת אחרת" – שלמה גרוניך, שם טוב לוי ושלמה יידוב, לפרטים ורכישת כרטיסים – לחצו כאן.

במועדון לבונטין 7 נקבע לתאריך 3 בספטמבר מופע מחווה לרמונס בהשתתפות האמנים המובילים מהססצינה האלטרנטיבית כמו ישי ברגר קורי בן יהודה אורי פרנק עופר הולן ועוד. לפרטים ורכישת כרטיסים – לחצו כאן.

במועדון צוללת צהובה בירושלים נקבע לתאריך 3 בספטמבר מופע של אלון עדר ולהקה, לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים – לחצו כאן.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא